۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۴۶۴۸۵
ویژه طلاب برادر و خواهر؛

پذیرش دوره آزاد زبان‌های خارجی دانشگاه باقرالعلوم آغاز شد

دانشگاه باقرالعلوم(ع) از خواهران و برادران طلبه برای ترم پاییز 95 دوره آزاد زبان های عربی، فرانسه و آلمانی ثبت نام می کند.
دانشگاه باقرالعلوم

به گزارش خبرنگار خبرنگاری رسا، دانشگاه باقرالعلوم(ع) از خواهران و برادران طلبه برای ترم پاییز 95 دوره آزاد زبان های عربی، فرانسه و آلمانی ثبت نام می کند.

براساس شرایط پذیرش برای شرکت در این دوره آموزشی، برادران باید پایه شش حوزه را گذرانده باشند و خواهران حداقل 90 واحد حوزوی را پشت سر گذاشته باشند.

متقاضیان نام نویسی در این دوره آموزشی می توانند از تاریخ 95/6/3 لغایت 95/6/24 از ساعت 8 تا 12 صبح به نشانی پردیسان، بلوار دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، برادران طبقه اول، اتاق 3 و خواهران طبقه اول، اتاق 110 مراجعه کنند.

شایان ذکر است مدارک لازم برای نام نویسی در دوره آموزشی 3 قطعه عکس4*3، کپی تمام صفحات شناسنامه، گواهی حوزوی، (همسران طلاب برگ ارزیابی همسر به همراه کپی صفحه دوم شناسنامه) است.

منابع امتحانی برای دوره آموزشی عربی آزمون کتبی سه سال دبیرستان و برای دوره آموزشی آلمانی و فرانسه از طریق مصاحبه انجام می شود و شروع کلاس ها روز شنبه سوم مهر و زمان آزمون عربی روز شنبه 27 شهریور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) خواهد بود.

همچنین از پذیرفته شدگان نهایی مبلغ پنجاه هزار تومان برای هر ترم هزینه دریافت می شود و در صورت کسب معدل 18، مبلغ فوق برای ترم بعدی منظور خواهد شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) www.bou.ac.ir  مراجعه کنند./1325/ت303/ی

ارسال نظرات