۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۴۴۶۳۱۹
از سوی دفتر آیت الله نجفی؛

کارگروه حمایت از بسیج مردمی تشکیل می‎شود

دفتر حضرت آیت الله بشیر نجفی از تشکیل کارگروه حمایت از بسیج مردمی، خانواده‎های شهدا و مجروحان خبر داد.
حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، دفتر حضرت آیت الله شیخ بشیر نجفی، از مراجع تقلید نجف اشرف در همایش سالانه نمایندگان این مرجع تقلید از تاسیس کارگروه ویژه حمایت از بسیج مردمی خبر داد.

دفتر این مرجع تقلید تصریح کرد: جلسه‎ای در روز یکشنبه (فردا) با موضوع بررسی حمایت از رزمندگان بسیج مردمی، خانواده‎های شهدا و مجروحان به ریاست حجت الاسلام شیخ علی نجفی، رییس دفتر حضرت آیت الله نجفی برگزار می‎شود.

حجت الاسلام سید عبداللطیف العمیدی، نماینده حضرت آیت الله نجفی در شهر کوفه، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق با اشاره به تلاش این مرجع تقلید برای حمایت از رزمندگان در مبارزه با تروریسم گفت: پس از اینکه حضرت آیت الله نجفی فتوای جهاد کفایی را صادر کرد، دفتر این مرجع فعالیت‎های مختلفی در زمینه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای دفاع از عراق انجام داد.

وی افزود: دفتر حضرت آیت الله نجفی تاکنون ده‎ها کاروان حمایت لجستیکی و معنوی از رزمندگان را به مناطق نبرد با داعش ارسال کرده است.

العمیدی بیان داشت: جلسه یکشنبه، جلسه مهم و نتایج خوبی درپی خواهد داشت به طوری که می تواند حلقه‎ای بین مرجعیت و مجاهدان باشد./994/ب902/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات