۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۴۶۰۳۹
حجت الاسلام حاجی صادقی:

برخی سر سفره انقلاب بزرگ شدند اما در زمین دشمن بازی می کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون پروژه نفوذ دشمن، گفت: اینکه در تیم مذاکره کننده هسته ای شخصی وجود دارد که جاسوس انگلیس است و از آنها حقوق می گیرد نشان دهنده اهمیت توجه به پروژه نفوذ دشمن است.
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با اشاره به جایگاه جهاد با دشمنان در رشد و تعالی انسان، گفت: ما امروزه مدیون کسانی هستیم که در دهه اول انقلاب اسلامی برای میهن و اسلام جانفشانی کردند و خود را فدا ساختند.

حجت الاسلام حاجی صادقی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم افزود: خداوند مجاهدان در راه حق را نسبت به دیگران فضیلت و برتری داده است، جهاد کبیر به این معنا است که تنها فرمانده انسان خداوند باشد و انسان اجازه ندهد هیچ چیز و یا هیچ کس دیگری جز خداوند بر او فرماندهی و فرمانروایی کند.

جهاد کبیر تنها در زمان جنگ مطرح نیست

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای سلطه و فرماندهی بر همه کشورها و ملت ها، تصریح کرد: جهاد کبیر تنها در زمان جنگ مطرح نیست بلکه در زمان صلح نیز نباید از جهاد کبیر غافل شد چرا که کشورهای سلطه گر و مستکبرین همواره در تلاش هستند تا بر دیگر کشورها و ملتها سلطنت و فرمانروایی کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: خداوند خود را آمر به معروفات و ناهی از منکرات می داند و در قرآن کریم نیز ترک کنندگان امر به معروف و نهی از منکر را مورد لعن قرار داده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: بسیجیان از اقشاری هستند که باید به مسأله امر به معروف و نهی از منکر توجه جدی داشته باشند و در این زمینه ورود جدی پیدا کنند، امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق مبارزه با دشمن است و به همین دلیل نیازمند اهتمام و توجه جدی است.

برخی اشخاص سر سفره انقلاب بزرگ شدند اما در زمین دشمن بازی می کنند

وی با اشاره به تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند که مسأله هسته ای بهانه دشمن است، خداوند در قرآن به صراحت گفته است تا زمانی که دست از دین خود برندارید و سلطه یهود و نصارا را نپذیرید آنها از شما راضی نخواهند شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با بیان این که متأسفانه برخی از اشخاصی که سر سفره انقلاب اسلامی بزرگ شده اند هم مشغول بازی در زمین دشمن هستند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به مسأله نفوذ هشدار دادند و این که امروز شاهد هستیم یکی از نزدیکان به یک عضو تیم مذاکره کننده هسته ای از انگلیس حقوق می گرفته است و جاسوس دشمن بوده، اهمیت توجه به پروژه نفوذ را نشان می دهد، البته اینچنین مسائل بازهم بوده است و اشخاصی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شده اند که بنابر مصالحی این موضوعات رسانه ای نشده است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی به سمت جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام محمدرضا شایسته جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان استان اصفهان تجلیل به عمل آمد./1304/پ202/ج

ارسال نظرات