۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۴۶۰۳۲
در هفته دولت؛

166 پروژه و طرح اقتصادی در قم افتتاح می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم از افتتاح 166 در هفته دولت خبر داد و گفت: هزینه این طرح ها بالغ بر 355 میلیارد تومان است که برای هزار و 655 جوان قمی اشتغال زایی خواهد کرد.
موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه شورای اداری استان قم  و آیین افتتاح همزمان 186 پروژه عمرانی پیش از ظهر امروز با حضور وزیر اطلاعات در تالار معصومیه فرمانداری استان قم برگزار شد.

سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم در این جلسه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: یکی از اتفاقات مثبت در استان قم برگزاری نمایشگاه سیمای امید است که شصت دستگاه اجرایی عملکرد سه ساله خود را در استان قم به معرض نمایش گذاشته اند.

استقبال خوب مردم از نمایشگاه سیمای امید

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 4 روز از دوم تا پنج شهریور برقرار است و بنابر اطلاعات به دست آمده با استقبال خوبی مواجه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم با اشاره به فعالیت های استانداری قم در هفته دولت ابراز داشت: یکی از بحث های مهم در این هفته افتتاح 166 پروژه عمرانی و غیر آن است که در مجموع هزینه ای بالغ بر 355 میلیارد تومان به همراه خواهد داشت.

موسوی افزود: این میزان بهره برداری هرچند هزینه های زیادی در بردارد اما این امیدواری را می دهد که برای هزار و 655 جوان قمی ایجاد اشتغال کرده و گامی بلند در راستای حل مشکل بیکاری جوانان مستعد و آماده به کار بردارد./1330/ت303/ی

ارسال نظرات