۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۴۶۰۱۴
استاندار قم در جلسه شورای اداری استان:

همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان در استان قم چشم‌گیر است

صادقی با بیان این که فعالیت های انجام شده و اقدامات به دست آمده در قم نتیجه همدلی و همزبانی مردم و مسؤولان استان بوده است، به تلاش استانداری برای حفظ هرچه بیشتر امنیت در استان با همکاری مراکز و نهاد های دیگر خبر داد.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه شورای اداری استان قم  و آیین افتتاح همزمان 186 پروژه عمرانی پیش از ظهر امروز با حضور وزیر اطلاعات در تالار معصومیه فرمانداری استان قم برگزار شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم در این جلسه اظهارداشت: گوشه ای از فعالیت های دولت را در نمایشگاهی در محل نمایشگاه های دائمی استان قم به عرضه گذاشته ایم و سعی ما این بوده که با ایجاد همدلی مدنظر مقام معظم رهبری یک وفاق خوبی را در سطح استان به وجود آورده و گامی برای پیشبرد مقاصد دولت برداریم.

تلاش بی وقفه با وجود مشکلات زیاد

استاندار قم افزود: علی رغم همه مشکلات با همت والای دوستان با جذب حداکثری اعتبارات کارکرد قابل قبولی از استانداری ارائه شده است و نباید از صبر و شکیبایی مردم عزیز استان در این مسیر غافل باشیم.

وی با اشاره به فعالیت های سیاسی و امنیتی استانداری قم، عنون کرد: استانداری رویکردهایی از جمله استفاده از نیروهای ولایی، فهیم، عاقل و معتدل، پرهیز از افراط گرایی سیاسی و اعتقادی، تعامل با استفاده از همه ظرفیت های استان برای ایجاد فضای امن، رسیدگی به مشکلات امنیتی در شورای تأمین، برنامه ریزی بلند مدت با تکیه به کار کارشناسی را در رأس فعالیت های خود قرار داده است.

وی افزود: توجه دقیق به مسائل امنیتی استان، هماهنگی با دستگاه های امنیتی قضایی و انتظامی، پرهیز از حاشیه سازی، توجه به چالش های امنیتی شهرک های جدید و تازه احداث، تقویت پلیس، مشارکت مردمی، تلاش برای کم کرن جرایم و برنامه ریزی جامع برای اشتغال زایی، تولید و اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیت های استانداری قم در جهت توجه به مسائل امنیتی بوده است.

صادقی با بیان این که مشکلاتی در راه حل مسائل امنیتی و سیاسی وجود دارد، ابراز داشت: با کمک دولت در طرح های امنیتی و انتظامی استان، حضور شخصیت های فقهی و علمی بزرگ در استان قم در کنار ارتقای افزایش مقبولیت های بسیج در حوزه های امنیتی، برطرف کردن ضعف قوانین و مقررات اتباع بیگانه و مبارزه با تولید و مصرف انواع مواد مخدر گام های مثبتی است که در راه ارتقای امنیت در استان قم برداشته شده است.

زیرساخت‌های مناسب حوزه فناوری در استان قم

وی یادآور شد: ما در استان قم زیرساخت ها و امکانات خوبی در حوزه فناوری داریم و با توجه به تولید به عنوان یکی از مسائل مهم در استان، امیدواریم بسترهای موجود این مسأله با توجه جدی دولت فراهم شود چراکه ما به دنبال فعال کردن هرچه سریع تر این حوزه در استان قم هستیم.

استاندار قم با اشاره به حوزه فعالیت های استانداری در مسأله سیاست های پولی و بانکی ابراز کرد: در این راستا با استفاده بهتر از حوزهای ای سی تی و فناوری اطلاعات کارهای خوبی صورت گرفته و در مجموع آن چه از فرایند فعالیت ها و اقدامات به دست آمده نتیجه همدلی و همزبانی مردم و مسؤولین استان بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدواریم دولت در زمینه های سیاست های کلی نظام موفق باشد و با همت همه مجموعه های کشور فعالیت های خوبی صورت پذیرفته و باعث رضایتمندی رهبری بزرگ و مردم عزیز بشود./1330/پ202/ی

 

ارسال نظرات