۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۴۵۰۲۴
مدير حوزه علميه کاشان:

دولت با اقتصاد مقاومتي و پيروي از ولايت فقيه شعاري برخورد می‌کند

مدير حوزه علميه کاشان با بیان اينکه دولت با اقتصاد مقاومتي و پيروي از ولايت فقيه شعاري برخورد می‌کند، گفت: سياست دولت تکيه به خارجيها است و چينش آن در راستاي اقتصاد مقاومتي نيست.
حجت الاسلام منصور فرجي

حجت الاسلام منصور فرجي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه اقتصاد مقاومتي و پيروي از ولايت فقيه براي دولت شعاري بيش نيست، گفت: آقايان در سخنان خود به کرار از ولايت فقيه نام مي برند که اينها صرفا شعاري بيش نيست.

وي افزود: دولت با التزامِ مقاومتي کردن اقتصاد شروع به کار نکرده است، از اين رو تغيير سياست دولت امکانپذير نيست چرا که چينش دولت در راستاي اقتصاد مقاومتي نيست.

حجت الاسلام فرجي با اشاره به اينکه بناي دولت ادامه دادن سياست دولت کارگزاران و سازندگي است، گفت: دولت قادر به پذيرش اقتصاد مقاومتي نيست.

مدير حوزه علميه کاشان با بيان اينکه برخي توليدات ما داخلي نيست به دليل اينکه نخواسته ايم، ابراز کرد: کارخانه هاي شهرستان کاشان در دولت سازندگي بسته شد و تاکنون حقوق کارکنان داده نشده است.

وي با اشاره به اينکه سياست دولت سازندگي توليد نکردن و وارد کردن اجناس مورد نياز بود، گفت: سياست دولت فعلي نيز همان سياست دولت سازندگي است و پا جاي همان دولت گذاشته است.

به گفته وي، اگر کارخانه هاي کاشان امروز وجود داشت، يک نفر بيکار در کاشان وجود نداشت و امروز کارخانه هايي که در گذشته سرمايه اي عظيم بوده به معضل تبديل شده اند.

حجت الاسلام فرجي، سياست دولت را منفي گرايي توليد داخلي و مثبت نشان دادن رويه واردات دانست و گفت: شرکت سايپا و ايران خودرو مي توانند با کيفيت بالاتري خودرو توليد کنند اما به دنبال نگهداشتن مردم در سطح پايين هستند.

مدير حوزه علميه کاشان با بيان اينکه سياست دولت تکيه به خارجيها است، بیان کرد: شرکتهایی که داراي مهندسين داخلي هستند با وارد شدن مهندسين خارجي، مجبور به رفتن زير سلطه بيگانه می شوند./302/1307/ب1

ارسال نظرات