۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۴۴۶۳۳
امام جمعه شهرستان اقبالیه:

مهم‌ترین عامل رفع مشکل بیکاری و تورم متوصل به راه‌اندازی صنایع داخلی در کشور است

امام جمعه شهرستان اقبالیه استان قزوین گفت: رفع مشکل بیکاری و تورم تنها با به ‌گردش درآمدن چرخ‌ دنده‌های صنعت داخلی ممکن است که برای تحقق این امر باید تسهیلات مورد نیاز صنایع کوچک و متوسط را به‌عنوان صنایع زودبازده فراهم نمود.
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان

حجت‌الاسلام سید مرتضی فاطمیان امام جمعه شهرستان اقبالیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با اهمیت مصرف کالای داخلی، گفت: رفع مشکل بیکاری و تورم تنها با به ‌گردش درآمدن چرخ‌ دنده‌های صنعت داخلی ممکن است که برای تحقق این امر باید تسهیلات مورد نیاز صنایع کوچک و متوسط را به‌عنوان صنایع زودبازده فراهم کرد.

حجت الاسلام فاطمیان ابراز کرد: متأسفانه کشور ما به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل شده و از بزرگترین واردکنندگان لوازم آرایشی در جهان است، این موضوع لکه ننگی بر نظام جمهوری اسلامی است.

 

اهمیت ورود کالای قاچاق در کشور

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اهمیت قاچاق کالا را در کشور یادآور شد و افزود: در بحث واردات فقط باید کالای مرغوب و مورد نیاز کشور را که مشابه داخلی ندارند وارد کرد و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب کالاهای قاچاق را جلوی چشم همه آتش بزنند.

وی با توجه به اهمیت اینکه مسؤولان در خصوص حقوقهای نجومی را بی‌پایه و اساس دانست و بیان کرد : لزومی ندارد افرادی که تنها به فکر منافع شخصی خود و اطرافیان‌شان هستند در ارکان نظام باشند زمانی‌که می‌توانیم از افراد دلسوز که خادمان واقعی نظام هستند استفاده کنیم.

این استاد دینی در ادامه به خدمتگزاران پاک و دلسوزی چون شهید رجائی و سیدآزادگان علی‌اکبر ابوترابی فرد اشاره و اظهار کرد: مسؤولان باید با الگو قرار دادن شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مصلحت و پیشرفت کشور را مقدم بر منافع شخصی‌شان بدانند و مخلصانه خادم مردم باشند.

وی در ادامه با یادآور شدن نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد: مردم ایران همیشه غیرت‌مندانه از نظام حمایت کرده‌اند، در مقابل مسؤولان باید مردم را در امور کشور دخالت دهند و خود را موظف به ارائه توضیحات کامل و جامع با پرهیز از بزرگ‌نمایی و اغراق و پوشاندن کم‌کاریها به مردم انجام دهند.

امام جمعه شهرستان اقبالیه استان قزوین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: کسانی که حقوقهای نجومی دریافت می‌کنند و به بیت‌المال دستبرد می‌زنند خائنان به کشورند و باید بدون هیچ معطلی دستگیر و تنبیه شوند.

وی در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی به‌عنوان تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی در شرایط کنونی کشور باید به مرحله اجرا برسد و از حالت شعار و نظریه های اقتصادی خارج شود./853/303/ب3

ارسال نظرات