۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۴۴۴۱۶۳
استاندار تهران:

مراسمهای مذهبی عامل اتحاد و همدلی مردم در مقابل دشمن است

استاندار تهران با بیان اینکه مراسمهای مذهبی عامل اتحاد و همدلی مردم در مقابل دشمن است، گفت: گردهمایی مردم در مناسبتهای مذهبی فرصت و نعمت بزرگی است که باید قدر و ارزش آن را مغتنم بشماریم.
هاشمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین هاشمی استاندار تهران شامگاه یک‌شنبه 24 مرداد در آئین اختتامیه بزرگداشت دهه کرامت که در آستان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار شد، درباره اهمیت چنین بزرگداشتهایی، گفت: گردهمایی مردم در مناسبتهای مذهبی فرصت و نعمت بزرگی است که باید قدر و ارزش آن را مغتنم بشماریم.

وی با اشاره به اینکه چنین گردهماییهایی زیبایی در تمام ادیان و مذاهب دیگر وجود ندارد، اظهار داشت: این گرد هم‌آییها نعمت خدادادی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شامل حال ملت ما شده است.

استاندار تهران افزود: این گرد هم‌آییها در مناسبتهای مختلف یک مرکز ثقل برای اتحاد، همدلی و یکپارچگی مردم می‌شود و عامل مهمی است که دشمن نتواند نگاه چپ به کشور ما داشته باشد.

هاشمی در پایان با تأکید بر ارزش و اهمیت چنین مراسمهایی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها تلاش کنند افزون بر اینکه خود در چنین مراسمهایی شرکت می‌کنند فرزندانشان را نیز با ارزش حضور در چنین جلساتی آشنا کنند، چراکه چنین گردهمایی‌ها ارزش و اهمیت بسیاری دارد./202/807/ب1

ارسال نظرات