۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۴۴۳۷۶۷
امام جمعه گتوند:

مقاومت اسلامی شکننده ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی است

امام جمعه گتوند با اشاره به نکات فراوان در پیروزی حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی، گفت: شکستن و نمودار ساختن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی از جمله پیامهای روز مقاومت است.
حزب الله

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نامگذاری  23 مرداد به روز مقاومت اسلامی ابراز داشت: روحیه مقاومت ریشه در باورها و ایمان راستین اسلام ناب محمدی(ص) دارد و مبارزه با ظلم و استکبار و دفاع از مظلوم اساس و رویکرد مقاومت در عملکرد است.

امام جمعه گتوند پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه را نشأت گرفته از باورها و ایمان، نگاه ظلم ستیزانه و استکبار ستیزانه مقاومت، استواری و صلابت ایمان برگرفته از ریشه های راستین اسلام برشمرد و افزود: روز مقاومت در برگیرنده نکاتی همچون شکستن و نمودار ساختن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی است که گروهی چریکی با روحیه ایمانی، ارتشی تا بن دندان مسلح با سلاحهای پیشرفته را شکست دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند در ادامه خاطرنشان کرد: سخن امام راحل(ره) درباره اینکه مسلمانان با ریختن سطل آب بر روی رژیم صهیونیستی آن را از بین خواهند برد نشان از واقعیت سست بنیادی رژیم جعلی است؛ همچنان که روز مقاومت ثابت کرد تنها راه پیروزی بر علیه رژیم اشغالگر قدس، مقاومت و مبارزه مسلحانه برای ارزشهای اسلامی و چنگ زدن به ولایت و امامت است.

حجت الاسلام شاه آبادی تصریح کرد: دستاوردهای مقاومت خط بطلانی بر سازش، عدم همکاری و عدم عادی سازی روابط با رژیم جعلی است و آل سعود از ناچاری و استیصال واقعیت مخفی خود را در جهت بقا و تداوم حکومت استکباری خود آشکار و با دشمنان شماره یک اسلام هم پیمان شود.

وی ابراز داشت: مبارزان و گروه های فلسطینی امیدوار به دولتها و کشورهای مرتجع و دل سپرده به غرب نباشند بلکه با روحیه ایمانی و بازگشت به ریشه های اصلی باور مقاومت که در اندیشه علوی بروز دارد، پیروز خواهند شد همچنانکه پیروزی مقاومت در سوریه، عراق، لبنان ریشه در این اندیشه دارد.

امام جمعه گتوند گفت: رهبر معظم انقلاب وعده الهی را بر نصرت اهل حق دانستند و ضمانت نصرت الهی پایبندی بر ارزشها است و ان شاء الله شاهد روزی باشیم که با اتکا به ارزش ها و باورهای ناب اسلام ریشه ستم و استکبار صهیونیسم از خاورمیانه برچیده شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند عنوان کرد: پیروزی مقاومت به پشتوانه عنصر اصلی ولایت در جامعه اسلامی و شیعی است و سخنان سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه پیروزی و فتوحات حزب الله به واسطه هدایتهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است این پیام را برای مسؤولان دولتی دارد که به جای توجه به خارج و نگاه به کدخدا و تعامل ذلت بار با جامعه استکباری به ولایت فقیهی که در مقاومت نمود دارد، اعتقاد ایمان و راسخ داشته باشند.

حجت الاسلام شاه آبادی ابراز داشت: امروزه نگاه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و قانونگذاران و مسؤولان اجرایی نگاهی ولایی داشته باشند و در عمل و گفتار از این پشتوانه الهی بهره ببرند تا در برابر توطئه ها و تحریم های دشمنان موفقیت را به دست آوریم./302/9456/ب1

ارسال نظرات