۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۴۲۳۴۲
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

برخی کالاهای ایرانی گوی سبقت را از کالای خارجی ربوده اند

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از کالاهای ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند گفت: برخی کالاهای ایرانی گوی سبقت را از کالای خارجی ربوده اند.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به همه مسؤولان و مردم می باشد اما متأسفانه بی تفاوتی و ضعف از سوی ملت و دولت دوجانبه می باشد و جدیت لازم برای تحقق منویات ایشان را ندارند.

 

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مردم نسبت به خرید کالای ایرانی و تولیدات داخلی بی تفاوت هستند و این نوعی ضعف به شمار می رود و سبب می شود که چرخه اقتصاد و تولید ملی به کندی بچرخد.

 

وی تصریح کرد: خرید تولید داخلی سبب تقویت اقتصاد، اشتغال جوانان برومند، استفاده بیشتر از کارگر و سرمایه داخلی در یک چرخه ای هدفمند خواهد شد و منفعت آن نیز در داخل کشور باقی می ماند.

 

حجت الاسلام حسینی کیا ادامه داد: در نهادهای فرهنگی باید نسبت به استفاده هر چه بیشتر از کالاهای ایرانی فرهنگ سازی شود و از سویی دیگر در حوزه نظارتی باید جدیت لازم را در جهت تولید کالای با کیفیت را اعمال کرد.

 

این مسؤول تأکید کرد: برخی از کالاهای ایرانی گوی سبقت را از کالاهای خارجی از حیث کیفیت ربوده اند اما باید این دسته از کالاها تبلیغ شود و مردم نیز نسبت به خرید و استفاده هرچه بیشتر از این اجناس اهتمام ویژه داشته باشند.

 

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به نوبه خود می تواند با در اختیار قرار دادن تسهیلات ازدواج در راستای خرید جهیزیه و کالای ایرانی چرخه اقتصادی و تولید داخلی را به حرکت درآورد.

 

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: یکی از عوامل تضعیف اقتصاد داخلی کالاهای قاچاق است، مسؤولان نسبت به معدوم ساختن کالاهای قاچاق اهتمام لازم را داشته باشند.

 

وی در پایان مطرح کرد: دولت با مبارزه جدی با کالای قاچاق و از سوی دیگر تشدید قانون گذاری علیه این اجناس توسط مجلس و همراهی بازوی قدرتمند قوه قضائیه تا حدودی مشکلات اقتصادی را برطرف می کند./967/302/ب3

ارسال نظرات