۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۴۴۲۰۴۰
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین:

مهمترین هدف اقتصاد مقاومتی، بی‌نیازی کشور به خارج است

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، مهمترین هدف اقتصاد مقاومتی را بی‌نیازی اقتصاد کشور به خارج دانست و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند که با ایجاد بحرانهای اقتصادی، کشور را دچار مشکل کنند.
سردار سعيد فرجيان زاده معاون هماهنگ کننده سازمان بسيج مستضعفين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار سعید فرجیان زاده، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مشکلات با تکیه‌بر قدرت مردم ایران برطرف می شود.

 

وی افزود: امام خمینی (ره) به کمک مردم ایران توانستند رژیم طاغوت و شاهنشاهی را شکست داده و پیروزی جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان بیاورند که این موضوع نشان از قدرت و اراده مردم در برابر حل مشکلات دارد که در رابطه با تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اگر خود مردم دست‌به‌کار شوند، قطعاً رونق اقتصادی برای کشور به وجود می آید.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی دارند که با ایجاد بحرانهای اقتصادی، کشور را دچار مشکل کنند که مقام معظم رهبری با توجه به این موضوع امسال را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند.

 

وی بیان داشت: خوشبختانه این امر به‌عنوان یک گفتمان غالب مورد قبول اقتصاددانان و فعالان اقتصادی کشور قرار گرفت و دولت نیز در این راستا قرارگاه تحقق اقتصاد مقاومتی را تشکیل داد.

 

فرجیان زاده اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفین کشور با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت موضوع و علی‌رغم اینکه اقتصاد مقاومتی وظیفه ذاتی بسیج نبوده ولی از سال 91 وارد این عرصه شد و تسهیلاتی در رابطه با راه‌اندازی واحدهای کوچک و خانگی تولیدی ارائه داد.

 

وی بیان کرد: سازمان بسیج مستضعفین علی‌رغم تمامی محدودیتهای مالی از سال 91 تا به امروز حدود 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سراسر کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و در قالب واحدهای کوچک و خانگی به متقاضیان پرداخت کرده است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: یکی از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی، بی‌نیازی اقتصاد کشور به خارج است که این امر بارونق تولید و حمایت از محصولات داخلی و ایجاد صنایع تولیدی کوچک و خانگی محقق می‌شود.

 

فرجیان زاده افزود: امیدواریم بانکهای عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری و حمایت از تولیدات داخلی زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند./202/937/ب1

ارسال نظرات