۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۴۱۹۶۰

انتقاد آیت الله علوی گرگانی از وضعیت حجاب در کشور/ مسؤولان دختران جامعه را همچون فرزند خود بدانند

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با ابراز تأسف از این که در جامعه اسلامی بی حجابی بیداد می کند، توجه مسؤولان را به جوانان امری ضروری توصیف کرد و گفت: مسؤولان دختران جامعه را همچون فرزندان خود بدانند و برای ارتقای فرهنگ دینی در آن ها تلاش کنند.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس و اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت با اشاره به آیه «وَ لَقَدْ کَرَّمْنا بَني‏ آدَمَ وَ حَمَلْناهُمْ فِي الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ وَ رَزَقْناهُمْ مِنَ الطَّيِّباتِ وَ فَضَّلْناهُمْ عَلي‏ کَثيرٍ مِمَّنْ خَلَقْنا تَفْضيلاً» اظهار داشت: به شکرخدا ستاد بزرگداشت دهه کرامت هرساله خدمات شایانی در چارچوب ولایت کرده است که جای سپاسگزاری دارد.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این که جامعه امروز در نهایت فقر فرهنگی قرار دارد، اضافه کرد: دشمنان با وسایل زیادی علیه دین اسلام و ولایت در حال فعالیت هستند که فقط یکی از این وسایل چند هزار رسانه ضد دین است؛ حال شما خودتان ببینید تعداد رسانه های ما در برار آن ها به چه میزان است ولی به هرحال این وظیفه ای برعهده ما است که مردم را آگاه کنیم.

 

ضرورت اخلاص در اعمال

وی ابراز داشت: حضرت امیرمؤمنان در روایتی اعمال بدون اخلاص را بی اثر می داند، بنابراین اگر کارهای ما برای خدا باشد، ریا و آوازه طلبی در آن راه پیدا نکند ارزش زیادی دارد؛ اما باید توجه داشته باشیم شیطان از راه های زیادی به دنبال ضربه زدن به انسان است که انسان می تواند با قرار گرفتن در راه خدا خودش را از این دسیسه ها نجات بدهد.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی با ابراز تأسف از این که در جامعه اسلامی بی حجابی بیداد می کند، توجه مسؤولین را به جوانان امری ضروری توصیف کرد و عنوان داشت: ما باید نسبت به جوانان به ویژه دختران جامعه خود دلسوز باشیم چرا که دشمنان روز و شب برای تخریب اذهان جوانان و کشیدن آن ها به سمت ابتذال در حال تلاش و کوشش است.

 

فرهنگ جوانان را بالا ببریم

وی تأکید کرد: مسؤولان باید جوانان و دختران جامعه اسلامی را همچون فرزندان خود بدانند و اگر مشکلی بر سر راه آن ها پیش می آید در صدد برطرف کردن آن برآیند و سعی کنند فرهنگ جوانان را بالا ببرند.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با بیان این که دشمن از جمهوری اسلامی سیلی محکمی خورده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تا به امروز از کشوری همچون ایران نهراسیده است و این مسأله به دلیل قدرت ولایت فقیه در کشور و مرکزیت ایران است که باید روز باید بر عزت و عظمت آن افزوده شود./1330/پ202/ج

ارسال نظرات