۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۴۱۶۸۶
مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین:

آل سعود قبح برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را شکست

دکتر سودانی با اشاره به روابط پنهان عربستان سعودی با رژیم اشغالگر قدس گفت: قبح برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی که زمانی جرم نابخشودنی در کشورهای عربی بوده است، با رفتار آل سعود شکسته شد.
سودانی مدیر دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز

دکتر ناصر سودانی، مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز گفت: برای اهل بصیرت و صاحب درایت و بینش سیاسی روشن است که خاندان آل سعود مزدوران نظام استکباری و پیاده نظام صهیونیسم بین الملل هستند.

 

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه آل سعود خنجر رژیم اشغالگر قدس در سینه امت اسلام است، افزود: تاکنون کارهای آل سعود به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جهت تضعیف توان و امکانات جهان اسلام، از هم پاشیدن وحدت امت اسلام، تقویت رژیم صهیونیستی و تأمین منافع استکبار جهانی به رهبری آمریکای جهانخوار و انگلیس مکار بوده است.

 

نماینده سابق مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبدیل حج ابراهیمی به یک عملیات خالی از روح و صرفا حرکات نمایشی عاری از معارف بلند و منافع متعالی در جهت نشان دادن شکوهمندی و اقتدار امت اسلامی تصریح کرد: فاجعه خونین مکه همزمان با طنین انداز شدن شعار «مرگ بر اسرائیل» از سوی ده­ها هزار مسلمان در فضای نزول وحی شاهد هجوم وحشیانه آل سعود و به خاک و خون کشاندن صدها زائر بیت الله الحرام در سال 1366 خورشیدی بودیم و کوشش بی وقفه در چاپ و نشر کتب ضالّه و توزیع آن در فضای حج برای منحرف کردن مسلمانان از اسلام ناب محمدی از دیگر رفتارهای خصمانه آل سعود به شمار می­رود.

 

وی تعامل با رژیم صهیونیستی در پشت پرده که بصورت مخفیانه بوده و هم اکنون آشکار شده است، پذیرش کمپ دیوید، تقویت حکومت­های جائر در منطقه، هماهنگی با نغمه­‌های سازش برای پذیرش رژیم صهیونیستی به عنوان یک دولت، خرید سلاح­های کلان از جبهه ضد اسلامی(آمریکا و غربی­های طرفدار رژیم اشغالگر قدس) و تبدیل این سلاح­ها به مصیبتی بر سر مسلمانان بیگناه در سوریه، عراق، لبنان و اخیرا یمن را از دیگر اقدامات­ آل سعود در راستای تضعیف توان جهان اسلام و از هم پاشیدن وحدت امت اسلام برشمرد و گفت: ایجاد و برعهده گرفتن پیدایش و ادامه حیات فرقه­های تکفیری ـ وهابی از جنبه­های فکری، مالی و سیاسی، حمایت از علمای درباری و مفتیان فاقد بصیرت و فاقد روحیه جهادی و مبارزه با دشمنان حقیقی، تأسیس مدارس تکفیری و وهابی در سراسر جهان به ویژه در پاکستان، افغانستان، آفریقا، برخی از کشورهای آسیای شرقی و حتی اروپا از دیگر اقدامات کینه توزانه آل سعود نسبت به مسلمانان محسوب می­شود.

 

دکتر سودانی ابراز داشت: جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشورهای اسلامی دارنده نفت از راه کاهش قیمت نفت که موجب ضرردهی بیشتر خود عربستان سعودی در مقایسه با سایر کشورها شده از دیگر خیانت­های آل سعود به جوامع اسلامی است.

 

وی زیر پا گذاشتن تمامی اصول انسانی و اخلاقی در کشتار کودکان و شهروندان بیگناه، بمباران بیمارستانها، مدارس، مجالس عروسی و بازار و تجمعات مردم در یمن که جنگی خانمان سوز علیه ملت بی دفاع یمن است، را از دیگر خیانت­های آل سعود به جوامع اسلامی برشمرد.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه آل سعود ذره­ای رحم و مروت نسبت به مسلمانان ندارد، تصریح کرد: آشکارترین نمونه این رفتار فاجعه سال گذشته منا بود که با بی تدبیری، بی تفاوتی و بی کفایتی تمام نسبت به سرنوشت و زندگی مسلمانان بدترین رفتارهای غیر انسانی را با جانباختگان و مجروحان حادثه انجام دادند که در آن با تساهل و بی اعتنایی سبب مرگ هزاران میهمان خدا (در حال احرام) شده اند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس خوشحال­ترین موجود بهره مند از خدمت مجانی آل سعود به خود است، اظهار داشت: امت اسلام در عین حال دردناک­ترین مصیبت­ها را از آل سعود تحمل کرده و جنایات صورت گرفته در بحرین دیکته ای است که از کاخ آل سعود به آل خلیفه املاء شده است.

 

وی جنایات صورت گرفته در کشور نیجریه را از دیگر مصیبت­هایی دانست که فرمان آتش آن­ها از کاخ آل سعود صادر و صدها شیعه را به کشتن داده است و در ادامه افزود: در رویدادها و وقایع لیبی، تونس و برخی کشورهای آفریقایی همچون مالی، سومالی و گینه دست آل سعود تا آرنج به خون بی گناهان آغشته شده و همچنین کشتار شیعیان در کشمیر با تحریک آل سعود بوده است.

 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقرالنمر و تعدادی از شیعیان منطقه الشرقیه عربستان سعودی و نیز به زندان افکندن صدها مبارز شیعی و حتی غیر شیعی کارنامه آل سعود را سیاهتر کرده است، ابراز کرد: زیرپا گذاشتن حقوق بشر و حقوق زنان، پرهیز از برگزاری انتخابات آزاد و عدم رعایت کمترین رفتار منطبق بر دموکراسی مقبول جامعه بین المللی، آل سعود را منفورترین حکام در نزد آزادگان جهان قرار داده است.

 

مدیر دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) انفجارهای پاکستان و مهیب­ترین انفجار رخ داده در جمع شیعیان افغانستان را با حمایت گروه­‌های تکفیری و وهابی وابسته به آل سعود برشمرد و اظهار کرد: اغتشاشات رخ داده در قالب کودتای ترکیه به نحوی با آل سعود در ارتباط است؛ چرا که آل سعود تلاش داشت کودتای صورت گرفته مصر را در ترکیه تکرار و حکومت منتخب مردم را سرنگون و حکومت نظامی را تحمیل کند.

 

دکتر سودانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعترافات مزدورانی که در نقاط مرزی جمهوری اسلامی ایران اقدام به حرکت­های ایذائی کرده­‌اند مبنی بر پشتیبانی مالی و نظامی آل سعود از آن­ها خاطرنشان کرد: برگزاری اجتماع مضحک در پاریس با هزینه آل سعود و علیه محوری ترین کشور حامی مقاومت صورت پذیرفته است.

 

این استاد دانشگاه در پایان با بیان اینکه هم و غم آل سعود نابودی جبهه مقاومت و برافراشتن پرچم رژیم اشغالگر قدس در دل سرزمین­های اسلامی است، تصریح کرد: قبح برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی که زمانی جرم نابخشودنی در کشورهای عربی بوده است با رفتار آل سعود شکسته شد و امروز نظام آل سعود را بارزترین مصداق اسلام آمریکایی شناسانده است و البته ما یقین داریم که «سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون»./9456/302/ب3

ارسال نظرات