۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۴۱۶۵۷
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد زنجان:

جشنواره قرآنی مدهامتان در زنجان برگزار می شود

مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در زنجان، گفت: ثبت نام مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان که از تیر ماه آغاز شده تا ١٥ مردادماه امسال ادامه دارد.
جشنواره قرآنی مدهامتان

 مرتضی مقدمی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در زنجان اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در مرحله استانی جشنواره مدهامتان به کانون های فرهنگی مساجد و ادارات ارشاد مراجعه کنند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به دوره زمانی ثبت نام این جشنواره در زنجان، خاطرنشان کرد: ثبت نام مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان که از تیر ماه آغاز شده و تا ١٥ مرداد امسال ادامه دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان و محل اینترنتی ثبت نام این جشنواره، تصریح کرد: تاکنون ٦٨ نفر در این دوره از مسابقات جشنواره قرآنی مدهامتان و در مرحله استانی آن ثبت نام کرده‌اند که البته علاقمندان برای ثبت نام نیز می توانند به سایت جوانان مساجد مراجعه کنند.

 

مقدمی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری جشنواره و رشته های آن، اظهار داشت: مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان مهرماه امسال و در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، تفسیر ویژه ائمه جماعات مساجد، مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در ادامه با اشاره به اعزام بزرگسالان به مرحله کشوری، افزود: فعالان قرآنی که در رده سنی بالای ١٨ سال به رقابت می پردازند به مرحله کشوری این جشنواره که آذرماه امسال به میزبانی استان قم برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

 

گفتنی است، جشنواره قرآنی مدهامتان از سوی دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و از سوی کانون تخصصی قرآن در زنجان اجرا می شود که بنابر اعلام مسؤول دبیرخانه، این دوره از مسابقات ویژه رده سنی زیر ١٨ سال و بالای ١٨ سال بوده و در بخش‌های خواهران و برادران اجرا می شود./949/302/ب2

ارسال نظرات