۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۴۴۰۹۹۹
امام جمعه جوپار کرمان:

ولایت فقیه بزرگ‌‌ترین نعمت برای مردم ایران است

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که انقلاب اسلامی از نعمت بزرگ ولایت فقیه بهره مند است، گفت: بودن ولایت فقیه برای هر کشوری بالاترین نعمت بوده که کشور ایران از این نعمت بهره مند است.
ولایت فقیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام ایرانمنش امام جمعه جوپار کرمان شب گذشته در حرم امامزاده حسین شهر جوپار در دیدار با مردم این شهر، گفت: دشمنان از مکتب اهل بیت ضربه خورده اند.

 

وی افزود: کسانی که در زنگی خود فریب دشمن را خورده و دشمن را به خانه خود آورده به خاطر کوتاهی در فهم دین است.

 

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که انقلاب اسلامی از نعمت بزرگ ولایت فقیه بهره مند است، اظهار داشت: بودن ولایت فقیه برای هر کشوری بالا ترین نعمت بوده که کشور ایران از این نعمت بهره مند است که مردم باید به فرمایشات این بزرگوار گوش کنند.

 

وی ابراز داشت: دشمن با همه وجود جوانان ایران را هدف قرار داده و می خواهد با وسایلی همچون ماهواره و شبکه های اجتماعی آن ها را از ارزش های اسلامی دور کند.

 

امام جمعه جوپار با توجه به این که شبی خون فرهنگی از تأکیدات فرمایشات مقام معظم رهبری بوده، خاطرنشان کرد: مردم شبی خون فرهنگی دشمن را جدی گرفته زیرا آن ها می خواهند با برنامه های خود خانوده ها را از هم دور کرده و بهم بزنند.

 

وی بیان داشت: جنگ نرم به خانه ی انسان ها آمده و یکی از فرق های جنگ نرم با سخت این است که جنگ سخت با صدا و توپ و تفنگ است اما جنگ نرم با شیرینی وارد زندگی افراد شده بدون این که خودشان متوجه شوند.

 

کارشناس مسائل دینی با بیان این که شیطان دشمن همه ی انسان ها بوده و مردم باید آن را دشمن خود بدارند، اظها ر داشت: انسان ها هیچ موقع شیطان را دوست خود قرار ندهند زیرا دشمن هدفی جز از بین رفتن آدم ها و کشور ندارد.

 

وی ابراز داشت: گاهی شیطان به عنوان دوست وارد زندگی انسان ها می شود که افراد باید با توکل به خدا و توسل به اهل بیت شیطان را از خود دور کنند.

 

امام جمعه جوپار با اشاره به تعقیبات نماز صبح، بیان داشت: نورانیت قلب و بصیرت داشتن از وظایف مهم افراد بوده که نورانیت قلب زمانی برای انسان ها شکل می گیرد که انسان گناهی را در زنگی خود مرتکب نشود.

 

وی بیان داشت: فتنه شناسی مهم ترین کار برای افراد بشر بوده زیرا در آخر الزمان فتنه های دشمن زیاد شده که مردم باید با بصیرت کافی فتنه های را از خود دور کنند.

 

حجت الاسلام ایرانمنش با توجه به این که خون شهدا را با گناه پایمال نکنیم، ابراز داشت: مومن واقعی کسی بوده که ظاهر و باطن یکسانی را داشته باشد و از دستورات خدا پیروی کنند.

 

وی در پایان گفت: پدر و مادر وظایف خود را در تربیت بچه ها انجام داده تا بتوانند در جامعه راحت زندگی کرده و از کارهای شیطانی به دور باشند./202/9707/ب1

ارسال نظرات