۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۴۴۰۹۷۵

درد دل‌‌های نماینده خبرگان رهبری با بیت امام

حجت‌الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که مدت ها است منتظر بودم، فرصتی به دست آورم تا در حضور برخی اعضای بیت شریف امام راحل درد دل کنم، خطاب به حجت الاسلام خمینی، گفت: شما یادگاران امام راحل هستید و دوست داریم عزیز و آقای ما باشید البته به این شرط که حافظ اندیشه های امام راحل و پاسدار حق امام و اهلیت ایشان باشید.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در سالگرد ارتحال آیت الله صالحی مازندرانی که با حضور حجت الاسلام سید علی خمینی در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد با بیان این که مدت ها است منتظر بودم، فرصتی به دست آورم تا در حضور برخی اعضای بیت شریف امام راحل درد دل کنم خطاب به حجت الاسلام خمینی، گفت: شما یادگاران امام راحل هستید و دوست داریم عزیز و آقای ما باشید البته به این شرط که حافظ اندیشه های امام راحل و پاسدار حق امام و اهلیت ایشان باشید.

 

وی در ادامه سخنان خود به مسأله انتخاب رهبری پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که مگر نمی دانستید که تصمیم مجلس خبرگان رهبری در معرفی جانشین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بر اساس اشاره ایشان بود پس چرا در برابر جفا و سوء رفتار عده ای بریده از امام سکوت می کنید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که چرا فتنه های 78 و 88 را محکوم نکردید و با سران آن ملاطفت و مصاحبت دارید، افزود: فتنه گران قانون شکنی کردند و برای ملت و نظام اسلامی خسارت به بار آوردند و اقدام و حرکت های آنها دشمن شاد کن بود پس چرا برخی از منسوبان امام راحل سکوت کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که همه ما در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی مسؤولیت داریم و کسی نمی تواند از آن سر باز نهد، گفت: انقلاب عظیم اسلامی و دستاوردهای آن امانت امام راحل است و همه کسانی که به امام راحل و اندیشه های ایشان اعتقاد و باور دارند باید در حفظ و حراست از آن بکوشند و در این میان وظیفه بیت امام راحل سنگین تر از دیگران است.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) ولایت فقیه را پشتیبان عظیم انقلاب اسلامی می دانستند و همواره بر ضرورت تقویت این جایگاه تأکید داشتند، افزود: بالاتر از نسبت نسبی و سببی اهلیت و تبیعت است و این مسأله برای شما ارزش مضاعف دارد اما شما برای حمایت و کمک به ولی فقیه چه می کنید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نگاه امام راحل به موضوع ولایت فقیه بسیار خاص و ویژه بود و همواره تأکید داشتند که نگذارید جریان مشروطه بار دیگر تکرار شود، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی قبل از آن که توقع تزئین بارگاه خود را داشته باشند توقع دارند از جایگاه ارزشمند ولایت فقیه حراست و پاسداری شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ و با بصیرت و ولایت مدار کشورمان همواره پشتیبان ولایت فقیه و آرمان ها و ارزش های انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: این مردم در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه از هیچ کوششی دریغ نکرده و نمی کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که گفتمان انقلاب اسلامی بر مبنای ولایت فقیه است و سمت و سوی آن رعایت اصول و پایبندی به عدالت و ارزش ها است، بیان داشت: در این گفتمان و دکترین حقوق نجومی آن هم از بیت المال هیچ گونه جایگاهی ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی فیش های حقوقی را یک چالش بزرگ برای نظام اسلامی برشمرد و خواستار برخورد جدی مسؤولان با این مسأله مهم شد./201/950/ب1

ارسال نظرات