۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۴۴۰۷۸۸
نماینده ‌آیت الله سیستانی:

مردم عراق برای حضور در جبهه از هم سبقت می گیرند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد که مردم عراق برای مبارزه با داعش و حضور در میدان نبرد با دشمنان اسلام از یکدیگر سبق می‎گیرند
شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی در خطبه‎های نماز جمعه کربلا، بر ضرورت مبارزه و دفاع از عراق تاکید کرد و گفت: خداوند متعال برای مردم عراق در عصر کنونی مقدر فرموده است که با جان و مال خود از اراضی، مقدسات و ناموس خودشان در برابر جریان تروریستی و وحشی داعش دفاع کنند.

 

وی افزود: مردم عراق برای مبارزه با داعش و حضور در میدان نبرد با دشمنان اسلام از یکدیگر سبق می‎گیرند و در این راه جوانان بسیاری تقدیم اسلام کرده‎اند.

 

نماینده حضرت آیت الله سیستانی پیروزی بر دشمنان اسلام را نزدیک توصیف کرد و اظهارداشت: رزمندگان عراقی در مبارزه با داعش به پیروزی‎های ارزشمندی دست پیدا کرده‎اند و به امید خداوند به زودی همه اراضی این کشور از لوث تروریسم پاکسازی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان عراقی باتوجه به داشتن زن و فرزند بدون توجه به مال و اموال دنیا در راه خداوند جهاد، صبر و ایثار بسیار کردند. برخی از شهدا حتی هزینه درمان فرزندان بیمار خود را نداشتند اما به ندای مرجعیت لبیک گفتند و خانواده خود را به خدا سپردند و به مبارزه با دشمنان اسلام برخواستند.

 

حجت الاسلام کربلایی تصریح کرد: ما نسبت به این ایثار، شجاعت و جان فشانی شهدا خجالت زده هستیم و آنان را اسوه خود می‎دانیم./994/ب902/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات