۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۴۰۷۳۴
۱۷ مرداد؛

مراسم سالروز شهادت عارف حسینی در پاکستان برگزار می‎شود

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان از برگزاری سالگرد رھبر فقید شیعیان پاکستان در روز ۱۷ مرداد خبر داد.
حجت الاسلام مختار احمد امامی حجت الاسلام و المسلمین شهید عارف حسینی رهبر شیعیان پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مختار احمد امامی سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنانی از برگزاری سالگرد رھبر فقید شیعیان پاکستان حجت الاسلام شھید سید عارف حسین حسینی در روز یکشنبه ۱۷ مرداد خبرداد و گفت: ھماھنگی ھای در شھرھای مختلف کشور به وسیله این مجلس صورت گرفته است تا مراسم باشکوہ و در شان آن رھبر عظیم الشان برگزار شود.
 

وی با بیان این که ھزاران نفر در این مراسم شرکت خواھند کرد، گفت: حجت الاسلام شھید سید عارف حسین حسینی مردی با آرمان ھای انقلاب اسلامی ایران و مبارزی وارسته در مقابل استکباری جھانی بود.
 

حجت الاسلام امامی با اشارہ به این که آمریکا ایشان را از ترس برگزاری انقلابی ھمانند انقلاب اسلامی ایران در پاکستان به شھادت رساند، افزود: امام خمینی(رہ) برای ایشان احترام زیادی قائل بود و ایشان نیز پیرو افکار امام راحل(رہ) و مجری دستورات اسلامی در پاکستان بود.
 

وی با ذکر این که شھید حسینی با شعار اتحاد اسلامی از تجزیه کشور جلوگیری کرد، بیان داشت: دشمن قبل از رھبران اسلامی پاکستان به این مسئله پی بردہ بود و ایشان را مانع اجرای شدن سیاست ھای استکباری خود می دانست و بنابراین با شھادت، ایشان را از سر راہ برداشت.
 

سخنگوی مجلس وحدت مسلمین پاکستان به تحصن 73 روزہ حجت الاسلام و المسلمین راجه ناصر عباس جعفری اشارہ کرد و گفت: این تحصن تنھا با پذیرش مطالبات قانونی و ملی پایان خواھد یافت./988/ب902/د

مترجم: اشھد نقوی

ارسال نظرات