۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۴۴۰۷۳۲
رھبر شیعیان پاکستان:

فقر و فساد در پاکستان بیداد می‎کند

رییس مجمع علمای شیعه پاکستان با اشارہ به این که برای دستیابی حقوق ملی و قانونی خود مبارزہ خواھیم کرد بیان داشت: فساد اداری، گرانی، چپاول گری و بیکاری در کشور بیداد می کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان، با صدور بیانیه ای از گسترش فساد اداری و اقتصادی در دستگاہ ھای دولتی کشور به شدت انتقاد کرد.

 

وی با اشارہ به این که گرانی، چپاول گری، بیکاری، عدم مساوات در بخش ھای آموزش و ضعف درماندر کشور بی داد می کند، افزود: اختلافات طبقاتی در کشور به شدت افزایش یافته و شاهد افزایش سرمایه پولدارها و محروم تر شدن قشر ضعیف هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نقوی با بیان این که اکثر مردم پاکستان زیر خط فقر زندگی می کنند، ادامه داد: عدم پیروی از احکام اسلامی و قوانین کشور موجب از بین رفتن حقوق مردم پاکستان شده است.

 

وی نسبت به گسترش تروریسم و تندروی در پاکستان هشدار داد و تصریح کرد: دو دھه است که مردم در آسیاب تروریسیم له می شوند و دولت نه مردم را از حقایق روشن کردہ و نه حقوق افراد متاثر از حوادث تروریستی را پرداخت می کند.

 

رھبر شیعیان پاکستان خاطر نشان ساخت که  امکاناتی که در اختیار تروریست ها قرار دارد از بودجه بعضی از کشورھا نیز بیشتر است که این مساله نشان دهنده حمایت شدید برخی کشورها از تروریسم است./988/ب902/د

مترجم: اشھد نقوی

ارسال نظرات