۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۴۴۰۷۱۴
با حضور حجت الاسلام والمسلمین انصاریان؛

همایش پدران آسمانی در شهمیرزاد برگزار می شود

نخستین همایش نکوداشت مقام پدران معظم شهدای شهر شهمیرزاد باعنوان پدران آسمانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان برگزار می شود.
همایش پدران آسمانی

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، ابراهیم ذاکری دبیر اجرایی ستاد نکوداشت پدران آسمانی شهمیرزاد عصر پنجشنبه در نشست برنامه ریزی نخستین همایش نکوداشت پدران شهدای شهمیرزاد با اشاره به اینکه این برنامه تحت عنوان همایش پدران آسمانی در نخستین سالگرد رحلت ابوالشهیدین سید علی محمد طباطبایی برگزار می شود، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاریان از خطیبان برجسته کشوری سخنران این همایش است.

 

ذاکری با اشاره به اینکه  تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان یک ضرورت انکارناپذیر است، اظهار داشت: ضرورت توجه و تکریم خانواده معظم شهدا نیز در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

 

دبیر همایش پدران آسمانی شهمیرزاد با بیان اینکه همواره از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در معرض تهاجم بوده است، تاکید کرد: راهکار مناسب برای مقابله با این تهاجمات، داشتن فرهنگ شهادت طلبی بوده است.

 

وی با بیان اینکه این نکوداشت دوشنبه 11 مرداد ماه همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد قائم شهمیرزاد برگزار می شود، افزود: ابوالشهیدین سید علی محمد طباطبایی پدر روحانی شهید سید اسماعیل طباطبایی و شهید سید ابراهیم طباطبایی است.

 

دبیر اجرایی ستاد نکوداشت پدران شهدای شهمیرزاد تصریح کرد: این نکوداشت در راستای یادواره شهدای بخش شهمیرزاد که 28مرداد ماه برگزار می شود.

 

ذاکری خانواده های شهدا را سرمایه های کشور دانست و اظهار کرد: همان گونه که همه وامدار خون شهدا هستیم به پدران و خانواده شهدا نیز مدیونیم.

 

وی با ستودن صبر و ایثار خانواده های شهدا، تاکید کرد: پدر و مادر شهدا با تربیت فرزندانی که در دفاع از کیان جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و با صبر و استقامت مثال زدنی که از شهادت فرزندانشان نشان دادند، سهم بزرگی را در حفظ این نظام  ایفا کردند.

 

ذاکری خاطرنشان کرد: قرارگاه فرهنگی شهید گمنام شهمیرزاد، شهرداری و شورای اسلامی و هیأت رزمندگان اسلام، مسجد قائم(عج) و حوزه مقامت بسیج حضرت رسول(ص) سپاه شهمیرزاد از برگزار کنندگان این همایش نکوداشت هستند./101/977/ب1

ارسال نظرات