۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۴۴۰۷۱۱
دقایقی پیش؛

پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده وارد ارومیه شد

پیکر پاک و مطهر جهار شهید تازه تفحص شده برای تشییع و خاکسپاری، دقایقی پیش با حضور مقامات استانی از طریق فرودگاه بین المللی شهید باکری وارد ارومیه شد.
شهید گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، هواپیمای حامل پیکر مطهر شهدا گمنام که  با سه ساعت تأخیر در فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه به زمین نشست.


پیکر پاک و مطهر چهار شهید تازه تفحص شده با استقبال پر شور  روحانیان، مسؤولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در فرودگاه ارومیه وارد خطه شهید پرور آذربایجان غربی شد.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه نیز از ساعت 20 امشب در مسجد فرودگاه ارومیه منتظر استقبال از شهدای گمنام بود و با توجه به تأخیر پیش آمده نماز مغرب و عشاء را در کنار مسؤولان و مردم در مسجد فرودگاه اقامه کردند.


بر اساس این خبر، پیکر مطهر دو شهید گمنام فردا برای تشییع و خاکسپاری به شهرستان تکاب منتقل می شود.


بر اساس اعلام ستاد برگزاری مراسم شهدای گمنام در ارومیه، مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام از ساعت 12 ظهر روز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر و از ساعت 22 شب جمعه نیز در مسجد جنرال برگزار خواهد شد.


همچنین از ساعت 10 صبح روز شنبه همزمان با شهادت امام جعفرصادق(ع) آیین تشییع پیکر این شهدا از محل میدان طالقانی(فلکه زنجیر) به سمت حسینیه عاشقان ثارالله برگزار و در این محل به خاک سپرده می شود.


مراسم شام غریبان این شهدا نیز از ساعت 22 شنبه شب در مسجد لطفعلی خان برگزار می شود./202/936/ب1

ارسال نظرات