۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۴۴۰۲۳۷
مبلغان جهادی(۸۸)

تبلیغ دانش آموزی در دریاچه زریوار مریوان و نخلستان قم

مؤسسه فصل رویش در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب ده سال است که اقدام به برگزاری تبلیغ دانش آموزش در قم و کردستان کرده است که روزانه حدود 300 نوجوان از برنامه های این پروژه بهره مند می شوند و در این راستا مبلغان علاقه مند می توانند با اعلام آمادگی در این امر حضور داشته باشند.
تبلیغ دانش آموزی در دریاچه زریوار مریوان و نخلستان قم

حجت الاسلام احمدرضا ربانی درباره پروژه دانش آموزی مؤسسه فصل رویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: مبنای شکل گیری پروژه فصل رویش از ده سال گذشته، رهنمودهای تبلیغی رهبر معظم انقلاب بوده است که اهمیت و ضرورت توجه به مسأله هیجان طلبی دوران جوانی و نوجوانی را متذکر شدند.

 

مسؤول تبلیغ پروژه دانش آموزی مؤسسه فصل رویش اظهار داشت: در این راستا موسسه فصل رویش از مؤسسات تابع موسسه طلایه داران نور آفاق، مجری دو پروژه دانش آموزی است که با همکاری کانون فرهنگی نخبگان تبلیغ برگزار می کنند.

 

وی با اشاره به مکان برگزاری دو پروژه تبلیغ دانش آموزی تصریح کرد: این دو پروژه، در دریاچه زريوار شهرستان مریوان(مخصوص نوجوانان عزیز استان کردستان) و نخلستان قم(مخصوص نوجوانان عزیز استان قم) در حال انجام است.

 

حجت الاسلام ربانی درباره مخاطبان این پروژه ها گفت: برنامه تبلیغی به این صورت خواهد بود که مخاطبان(بین 150 تا 300 نوجوان در هر روز) که حداکثر 24 ساعت مهمان این پروژه خواهند بود و به چند گروه تقسیم می شوند؛ طلاب، سرگروه هر یک از این گروه ها خواهند بود و گروه به همراه مبلغ در برخی از برنامه های این پروژه شرکت خواهد کرد.

 

مسؤول تبلیغ پروژه دانش آموزی مؤسسه فصل رویش به متنوع بودن برنامه های این پروژه خاطرنشان کرد: از برنامه های در نظر گرفته شده برای این پروژه ها می توان به شنا، پینت بال، راپل، کار در ارتفاع، کانو، تیر اندازی با کمان، قایق، جت اسکی، تیر اندازی با تفنگ بادی یا تراپ، پرش از ارتفاع یا قایق در آب و جنگ شب اشاره کرد.

 

وی درباره آمادگی علمی طلاب علاقه مند به شرکت در پروژه تبلیغ دانش آموزی اظهار داشت: اصل در این پروژه، فصل رویش تبلیغ چهره به چهره است، بنابراین قدرت ارتباط گیری مبلغ بسیار حائز اهمیت است، لکن از مبلغان انتظار است حداقل سه بحث قوی 15 دقیقه ای متناسب با فضای فکری و نیاز نوجوان امروز و شرایط انقلاب و منطقه آماده ارائه داشته باشد.

 

حجت الاسلام ربانی با اشاره به مقدار زمان حضور طلاب در پروژه تصریح کرد: تعداد مبلغان لازم برای پروژه نخلستان قم، 8 طلبه در هر روز و برای پروژه مریوان 5 طلبه است؛ گفتنی است مدت حضور تبلیغی در پروژه نخلستان قم از یک روز به بالا و پروژه مریوان حداقل یک هفته خواهد بود.

 

مسؤول تبلیغ پروژه دانش آموزی مؤسسه فصل رویش درباره چگونگی حضور طلاب در این دو پروژه گفت: مبلغان گرامی می توانند با ارسال مشخصات و زمان پیشنهادی برای حضور در هر یک از پروژه های تبلیغی به سامانه 30002176123456  آمادگی خود را اعلام کنند.

 

وی با اشاره به راه های ارتباطی مبلغان برای کسب اطلاعات بیشتر خاطرنشان کرد: مبلغان علاقه مند برای هماهنگی می توانند با شماره های 09193051065(احمد رضا ربانی)، 09125332561 (وحید حجتی) و 09199846451 (امیرحسین باقرپور) تماس بگیرند.

 

حجت الاسلام ربانی افزود: کانال تلگرام https://telegram.me/Nakhlestan_qom جهت اطلاع رسانی و تداوم ارتباط با مخاطبین پروژه قم و کانال تلگرام  https://telegram.me/bahambemanim ویژه مخاطبان پروژه مریوان است./822/پ202/س

 

خبرنگار: مهدی فلاحی

 

ارسال نظرات