۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۴۳۹۳۱۸
مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین خبر داد؛

پایان مصاحبه معرفي شدگان چند برابر ظرفيت آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) به پایان برگزاری مصاحبه معرفي شدگان چند برابر ظرفيت آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی این دانشگاه خبر داد.
شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پایان مصاحبه معرفي شدگان چند برابر ظرفيت آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) خاطرنشان کرد: زمان بندی مصاحبه معرفي شدگان چندبرابر ظرفيت از 26 تیرماه آغاز و در 30 تیر همان ماه پایان یافت.

 

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) گفت: زمان مصاحبه معرفی شدگان متقاضیان تحصیل در رشته کلام شیعه 26 تیرماه، علوم قرآن و حدیث 27 تیرماه، زبان و ادبیات عرب 28 تیرماه، فقه و مبانی حقوق اسلامی 29 تیرماه بود که داوطلبان رأس ساعت 9 صبح با داشتن مدارک مورد نیاز به این دانشگاه مراجعه کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه30 تیر فرصتی برای متقاضیان همه رشته ها بود که بنا بر دلایلی قادر به انجام مصاحبه در زمان مقرر نشدند، افزود: در این مدت 102 داوطلب در رشته های مذکور مورد مصاحبه قرار گرفتند که از این میان 43 خواهر و مابقی برادر بودند.

 

شیشه بر با بیان اینکه مصاحبه از گروه های مختلف آموزشی رأس ساعت 9 صبح در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) آغاز و تا ساعت 13بعد از ظهر ادامه یافت، اذعان کرد: این دانشگاه برای سال تحصیلی 95 ـ 96 در رشته های کلام شیعه 20 نفر و رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث و زبان و ادبیات عرب هر کدام 10 نفر پذیرش دانشجو خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در رشته کلام شیعه 10 داوطلب برای مصاحبه حضور یافتند، تصریح کرد: در رشته علوم قرآن و حدیث 28 17 خواهر و 11 برادر، در رشته زبان و ادبیات عرب 20 برادر و 8 خواهر و در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی 18 برادر و 8 خواهر برای تحصیل در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) مورد مصاحبه قرار گرفتند.

 

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در پایان اظهار داشت: در 30 تیرماه که برای حضور همه داوطلبان بازمانده از مصاحبه اختصاص داده شده بود، 10 داوطلب حضور یافتند./9456/303/ب3

ارسال نظرات