۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۳۹۰۸۴
مسؤول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر قزوین:

هدف اردوهای جهادی حفظ ارزش‌های نظام و محرومیت زدایی است

مسؤول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عج) در رابطه با اردوهای جهادی بسیج طلاب در استان قزوین، گفت: هدف اصلی از برگزاری اردوهای جهادی حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان است.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با اردوهای جهادی بسیج طلاب در استان قزوین، گفت: بسیج طلاب در نظر دارد در تمام اردوهای جهادی که از سوی اقشار مختلف جامعه از جمله بسیج دانش آموزی، دانشجویی، اساتید، محلات، جامعه پزشکی، هنرمندان و ... برگزار می‌شود یک روحانی جهت هرچه بهتر برگزار شدن اردوها و توجه بیشتر به فرائض دینی اعزام کند.

 

حجت الاسلام مصطفایی ابراز کرد: بسیج طلاب استان قزوین امسال همچون سنوات گذشته به عنوان همکاری و همنوع دوستی در میان جوانان در اردوهای جهادی که شرکت می‌کنند.

 

هدف اصلی اردوهای جهادی حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است

این کارشناس حوزوی در ادامه با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری اردوهای جهادی حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و ناتوانانی که هیچ سازمان و نهادی از آن‌‌ها حمایت نمی‌کند، است.

 

این کارشناس دینی اضافه کرد: اردوهای جهادی بسیج طلاب ماهیت فرهنگی، اخلاقی، شخصیتی، اجتماعی و ... دارند.

 

مسجد و مدرسه صالحیه از جاذبه‌های گردشگری تاریخی شهر قزوین

این کارشناس فرهنگی با تأکید بر قدمت مسجد و مدرسه صالحیه و اهمیت آن بیان کرد: مسجد و مدرسه صالحیه که امروزه از آن به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تاریخی شهر قزوین یاد می‌کنند روحانیان زیادی را تربیت کرده است.

 

ترمیم مسجد و مدرسه صالحیه به واسطه بسیج طلاب

مسؤول بسیج طلاب سپاه صاحب الامر (عج) در استان قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت مسجد و مدرسه صالحیه، اضافه کرد: این مدرسه نیازمند مرمت و بازسازی است و بسیج طلاب در نظر دارد فعالیت اصلی خود را برای احیای این مسجد انجام دهد.

 

وی در پایان درباره زمان برگزاری اردوهای جهادی بسیج طلاب، گفت: اردوهای جهادی بسیج طلاب پس از ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد./302/853/ب1

ارسال نظرات