۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۴۳۸۹۴۱
جانشین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی:

جبهه مقاومت باید از لحاظ مادی و معنوی تقویت شود

جانشین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی بر تقویت مادی و معنوی جبهه مقاومت تأکید کرد و گفت: کاهش بودجه نظامی کشور بر جبهه مقاومت تاثیر می‌گذارد و شاید در آینده هزینه‌های مادی و معنوی آن جبران ناپذیر باشد.
یحیی عقیلی

یحیی عقیلی، جانشین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی سراسر کشور، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان جایگاه شهدای مدافع حرم در کشور و احترام به جایگاه این شهدا گفت: شهدای مدافع حرم مقام والایی دارند و باید جایگاه آنان در جامعه حفظ شود تا از ارزش این کار در اذهان عمومی کم نشود.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع خانوادهای مدافع حرم ابراز داشت: دیدار رهبر معظم انقلاب در دو نوبت انجام شد که ایشان با اشاره به اهمیت دفاع جبهه مقاومت از حرم اهل بیت(ع)،این امر را دارای ارزش بسیار بالایی دانستند.

 

جانشین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی سراسر کشور در ادامه افزود: اگر در حال حاضر و در دولت کنونی بودجه نظامی کشور کاهش پیدا ‌کند، این امر در جبهه مقاومت تاثیر می‌گذارد و شاید در آینده هزینه‌های مادی و معنوی آن جبران ناپذیر باشد.

 

 عقیلی ابراز داشت: پیشگیری بهتر از درمان است و باید به جبهه مقاومت چه از لحاظ مادی و معنوی رسیدگی کرد تا دشمن در کشور ما راه پیدا نکند و جنگ در مرزهای ایران شکل نگیرد.

 

وی به کم لطفی برخی از مسؤولان در تجلیل و تشییع شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها و مسؤولان در زمینه انتشار اخبار جبهه مقاومت استقبالی را نشان نمی‌دهند؛ برخی دیگر، رسانه‌های ارزشی هستند که باید مراسم‌های شهدای مدافع حرم را ویژه پیگیری کنند و این سؤال طرح شود که چرا به موقع اخبار شهدای مدافع حرم در بین رسانه‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود؛ باید به عنوان یک سؤال این موضوع مطرح شود.

 

دبیر اجرایی ستاد کنگره شهدای روحانی گفت: رهبر معظم انقلاب در ارتباط با دفاع مدافعان حرم تأکید بر این موضوع داشتند که نباید نگاه ملیتی به این موضوع داشت و مهم نفس این کار است که دفاع از اسلام است./978/ت302/ی

ارسال نظرات