۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۳۸۷۶۲
استاد دانشگاه:

موافقان و مخالفان باید از سند برجام در پی سودرسانی به انقلاب اسلامی باشند

استاد دانشگاه امیر المومنین (ع) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره موافقان و مخالفان افراطی گفت: سود و زیان برجام به انقلاب اسلامی برمی­گردد و موافقان و مخالفان باید از سند برجام در پی سودرسانی به انقلاب اسلامی باشند.
انرژی صلح آمیز هسته ای ایران

حجت الاسلام حسین موسی پور، استاد دانشگاه امیر المومنین (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به گذشته سیاسی و بین المللی آمریکا و عدم پایبندی به تعهدات خود گفت: کشور هایی که در پی استقلال و آزادی خود هستند برخلاف خوی استکباری آمریکا عمل می کنند، همچون جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای انقلاب اسلامی با آرمان های ضد آمریکایی شروع به کار کرد.

 

استاد دانشگاه امیر المومنین (ع) با بیان این که بدعهدی آمریکا کاملا قابل پیش بینی بود، تأکید کرد: خوی ظالمانه و ستمگرانه آمریکا و مادیگرایان و منفعت طلبان در طول تاریخ مقتضی آن است که به حقوق دیگران و کشور های مسلمان خواستار استقلال و آزادی احترام نگذارند.

 

این مقام مسؤول خواسته های آمریکا از برجام را مطیع نگه داشتن جمهوری اسلامی ایران همچون دیگر کشورهای خلیج فارس دانست و ادامه داد: دور نگه داشتن از مبانی اسلامی و قرار دادن جمهوری اسلامی به عنوان ابزاری برای مطامع ظالمانه آمریکا از جمله علل آمریکا از اعمال فشارها علیه ایران این است که نمود و ظهور این فشارها در قضیه برجام مشهود است.

 

حجت الاسلام موسی­پور در ادامه بیان داشت: محودودیت‌های موشکی، نظامی، علمی و فشار‌هایی که دولت مستکبر آمریکا برای کشورمان در زمینه حقوق بشر در نظر گرفته است، همه می تواند جایگزین مسأله هسته ای شده و مورد سوء استفاده آن قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به ادامه دار بودن بد­عهدی آمریکا تأکید کرد: اگر فرمایشات، تذکرات و رهنمود های رهبر معظم انقلاب که در طول برجام بیان شدند نصب العین سیاستمداران امور خارجه کشور قرار بگیرند، آسیب های برجام به حداقل خود خواهد رسید.

 

استاد دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره موافقان و مخالفان افراطی ابراز داشت: سود و زیان برجام به انقلاب اسلامی برمی­گردد و موافقان و مخالفان باید از سند برجام در پی سودرسانی به انقلاب اسلامی باشند.

 

حجت الاسلام موسی پور در آخر تأکید کرد: هدایت های رهبر معظم انقلاب بدون در نظر گرفتن جناح ها باید در راستای منافع جهوری اسلامی ایران و نصب العین مسؤولان جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد./9466/302/ب3

 

 

ارسال نظرات