۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۳۸۴۹۰

برگزاری مصاحبه معرفي شدگان چند برابر ظرفيت آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از برگزاری مصاحبه معرفي شدگان چند برابر ظرفيت آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی این دانشگاه از روز گذشته خبر داد.
شیشه بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین

رضا شیشه بر، مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز مصاحبه معرفي شدگان چند برابر ظرفيت آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) از روز گذشته خاطرنشان کرد: این مصاحبه با حضور 10 خواهر و برادر متقاضی تحصیل در مقطع ارشد رشته کلام شیعه و با مصاحبه گری اساتید حوزه و دانشگاه در بخش های خواهران و برادران برگزار شد.

 

مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) با بیان اینکه امروز نیز از 18 برادر و 15 خواهر متقاضی تحصیل در مقطع ارشد رشته علوم قرآن مصاحبه گرفته شد، افزود: مصاحبه از متقاضیان تحصیل در مقطع ارشد زبان و ادبیات عرب 28 تیرماه و فقه و مبانی حقوق اسلامی 29 تیرماه برگزار خواهد شد و 30 تیر فرصتی برای متقاضیان همه رشته ها است که بنا بر دلایلی قادر به انجام مصاحبه در زمان مقرر نشدند.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اینکه مصاحبه از گروه های مختلف آموزشی رأس ساعت 9 صبح برگزار می شود، گفت: اصل و کپی مدرک تحصیلی کارشناسی، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، 2 قطعه عکس 3*4، کارت پایان خدمت، نتیجه اعلام مصاحبه (سایت سازمان سنجش ) مدارك مورد نياز مصاحبه شوندگان در روز مصاحبه که باید به همراه خود داشته باشند.

 

وی در پایان ابراز داشت: مصاحبه از مصاحبه شوندگان  در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) و به نشانی اهواز – امانيه – بلوار امام موسي صدر- ابتداي پل شهيد علم الهدي(پل چهارم) برگزار خواهد شد و متاقضیان در صورت هر گونه سؤال درباره تاریخ و روز مصاحبه با شماره تلفن: 06133337525 تماس بگیرند.

 

گفتنی است، دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برای سال تحصیلی 95 ـ 96 در رشته کلام شیعه 20 نفر و رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث و زبان و ادبیات عرب هر کدام 10 نفر پذیرش دانشجو خواهد داشت./9456/303/ب3

 

ارسال نظرات