۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۳۸۴۳۳
آیت‌الله دستغیب:

گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل باشد

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: تدوین برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان باید با اقدام و عمل همراه باشد تا یک گفتمان و فرهنگ سازی عمومی در جامعه محقق شود.
آيت الله سید علی اصغر دستغیب، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان  رهبریرهبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب شامگاه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس، گفت: در سنت الهی نیز گفتمان سازی همراه با اقدام و عمل است.

 

وی در ادامه افزود: اقامه نماز نیاز به مقدماتی دارد که همراه با اقدام و عمل است و بدون اقدام و عمل کارها ابتر می‌ماند و به جایی نمی رسد.

 

آیت‌الله دستغیب خاطرنشان کرد: به نتیجه رسیدن و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی باید با تدوین برنامه های جامع و عملی دنبال شود که افراد شایسته باید به محتوا و وضعیت این بخش را تبیین کنند.

 

وی افزود: در بخش اقتصاد مقاومتی نباید متوقف شویم بلکه باید ستادی با دربرگیری کارگروه های تخصصی عناوین اقتصاد مقاومتی را به تناسب محتوا روشن و برای هر کارگروه تعیین کند.

 

آیت الله دستغیب اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی کلید راهگشای بخش اقتصادی کشور است که همگان باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند تا به یک گفتمان عمومی تبدیل شود که همت همه مردم در این زمینه نیاز است.

 

وی در پایان گفت: گفتمان و فرهنگ سازی در مورد مسایل یک امر مورد نیاز و لازم در همه مسایل است به طوری که فرهنگ لازم برای موضوعات باید وجود داشته باشد./202/919/ب1

ارسال نظرات