۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۴۳۸۰۴۴
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس خبر داد؛

حمایت از سوژه‌های مرتبط با نماز جهت تولید در برنامه‌های صدا و سیما

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از جذب ایده‌ها و سوژه‌های مرتبط با نماز جهت تولید برنامه‌های صدا و سیما خبر داد.
حجت الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، از جذب ایده‌ها و سوژه‌های مرتبط با نماز جهت تولید برنامه‌های صدا و سیما خبر داد و گفت: باتوجه به اعلام دفتر مركزی ستاد اقامه نماز كشور مبنی بر شناسایی، تولید و پخش گزارش‌های مستند جذاب نمازی از اخبار و برنامه‌های مرتبط شبكه سراسری؛ از تمامی مدیران، اساتید، دانشجویان، طلاب، صاحب نظران و آخاد مردم درخواست داریم تا نسبت به شناسایی و معرفی سوژه‌های مدنظر همکاری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه این سوژه‌ها برای تولید برنامه‌های صدا و سیما مدنظر هستند، افزود: سوژه‌هایی نظیر نمازهای پررونق صبح مساجد، آن هم مساجدی كه بیشترین جذب نوجوان و جوان را دارند و نمونه‌هایی از مسجد طراز اسلامی با كاركردهای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... مدنظر این ستاد هستند.

 

حجت‌الاسلام سقاچی، كارخانه و مراكز تجاری و صنعتی كه تقید به نماز اول وقت كاركنان دارد، اقشار مؤثر، موفق و الگو مانند نخبگان علمی، ورزشكاران، هنرمندان و مدیران و ... كه نماز نقش محوری در موفقیت ایشان داشته است،‌ افراد مومن و خیرین كه از امكانات مادی و معنوی در اختیار شامل اقتصادی، علمی، مدیریتی و فرهنگی كه در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز اهتمام دارند از دیگر سوژه‌های مدنظر این ستاد برشمرد.

 

به گفته وی، روحانی یا طلبه‌ای كه در منطقه محروم و عشایری اقدامات شاخص نمازی انجام داده است، مهد كودك، مدرسه و دانشگاه‌های شاخص كه در زمینه ترویج نماز، اقدام مفید و خاص انجام داده‌اند، خاطرات نماز و آثار و بركات نماز در زندگی فردی و اجتماعی افراد، اقدامات مفید و موثر در زندان كه باعث تأثیرگذاری و كاهش آمار برگشت مددجویان داشته است، خاطرات و گزارش هایی مبنی بر عدم نقش نماز در زندگی زندانیان مجرم و خلافكار از دیگر سوژه‌های مدنظر ستاد اقامه نماز است.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه سایر سوژه‌های جذاب و جالب كه اثرگذاری شایانی برمخاطبان داشته باشد نیز پذیرفته می‌شود، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند سوژه های خود را از طریق  آدرس الكترونیكی farsnamaz@gmail.com  و قسمت تماس با ما - سایت ستاد اقامه نماز فارس - و همچنین به آدرس تلگرام farsnamaz@ ارسال کنند.

 

وی همچنین شماره‌های ۰۷۱۳۲۳۴۵۸۶۷ و ۰۹۱۷۹۷۹۲۵۲۰ را جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره برای علاقه‌مندان و متقاضیان اعلام کرد./102/919/ب1

ارسال نظرات