۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۴۳۷۸۷۰
آیت الله فاضل لنکرانی:

وهابیت برای مخالفت با اصل اسلام تشکیل شده است

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: یک روایت از اهل بیت(ع) نمی توان یافت که با قرآن مخالف باشد، آن مقدار که اهل بیت(ع) در بیانات خود به قرآن استناد می کنند در سخنان هیچ یک از پیشوایان اهل سنت نمی توان یافت.
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی چهارشنبه شب در دیدار با جمعی از طلاب بومی دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق کشور، با بیان اینکه با مطالعه اتفاقات رخ داده در جهان اسلام به نقشه های وسیع دشمنان علیه اسلام پی خواهیم برد، اظهار کرد: آن ها در ابتدا وهابیت را تاسیس کردند، این گروه تنها با شیعه مخالف نیست بلکه برای مخالفت با اصل اسلام تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد: اگر سال های قبل علمای بزرگ به ما می گفتند که وهابیت بدنبال تخریب مکه و حتی کعبه هستند برای ما ملموس نبود ولی امروز با اعمال و رفتار این گروه این موضوع به خوبی برای ما قابل درک است.

 

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)  با بیان این که امروز نمود وهابیت در داعش است، بیان کرد: امروز مسلمانان باید بیدار تر از گذشته عمل کنند و برنامه های دشمنان را علیه اسلام به خوبی رصد کنند.

 

وی با بیان اینکه مکتب اهل بیت(ع) مکتبی صد درصد منطبق با قرآن است، تصریح کرد: یک روایت از اهل بیت(ع) نمی توان یافت که با قرآن مخالف باشد آن مقدار که اهل بیت(ع) در بیانات خود به قرآن استناد می کنند در سخنان هیچ یک از پیشوایان اهل سنت نمی توان یافت.

 

آیت الله فاضل لنکرانی گفت: یک مبلغ شیعه باید به این مطلب ایمان داشته باشد که حقیقت قرآن در اختیار اهل بیت(ع) است و تنها معجزه ای که از پیامبر اکرم(ص) باقی مانده است قرآن است و شیعه با افتخار می گوید که ما از طریق اهل بیت(ع) با قرآن آشنا شدیم.

 

وی با بیان اینکه ما از روی تعصب چیزی نمی گوییم و بر پایه مستندات می گوییم که تدبر و تفکر در قرآن را فقط اهل بیت(ع) دارند، اظهار کرد: اگر اهل سنت تمام تفاسیر خود را به میدان بیاورند مشاهده خواهیم کرد که تمام این تفاسیر تنها تفسیر به رای است./858/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات