۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۳۶۴۳۵
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

مجاهدت نفس بهترین نوع معامله انسان با پروردگار است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل بهترین معامله انسان را معامله با خدا عنوان کرد و گفت: مجاهدت نفس بهترین نوع معامله انسان با پروردگارش است.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام نجات فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه ماه مبارک رمضان که در حسینیه ثارالله برگزار شد، خاطرنشان کرد: رمضان، در روايات اسلامى ماه خدا و ميهمانى امت پيامبر اكرم(ص) خوانده شده و خداوند متعال از بندگان خود در اين ماه در نهايت كرامت و مهربانى پذيرايى مى كند و ما امروز در لحظه های پایانی این ماه ارزشمند قرار گرفته ایم و امیدواریم توانسته باشیم از فضیلت و فرصت های بی شمار این ماه بهره کافی را برده باشیم.

 

وی افزود: بعضی از زمان ها و فرصت ها در نظر خداوند بسیار مقدس بوده و ماه مبارک رمضان یکی از ماه های پرفضیلت است که خداوند بر آن تاکید کرده است.

 

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: پروردگار یکتا فرصت های مقدسی را در اختیار بندگانش قرار می دهد تا انسان ها بتوانند از آن استفاده و برای آخرت خود توشه ای جمع کنند.

 

وی با اشاره به عظمت و ارزش ماه رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یک ظرفیت بزرگی است که خداوند متعال در آن بستری مناسب را در اختیار انسان ها قرار داد تا از آن بهره مند شوند و هیچ زمانی همچون ماه مبارک رمضان در نزد خداوند با ارزش نیست. 

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با تکیه بر روایات امامان معصوم (ع) درباره ارزش این ماه نزد خداوند، افزود: خداوند در هر روز از ماه مبارک رمضان 70 هزار نفر از اهل جهنم را آزاد می کند و به اندازه ای که در طول رمضان آزاد می کند به همان اندازه هم در عید فطر بندگانش را از بند جهنم رها می کند که همه این ها نشان از اهمیت و ارزش ماه مبارک رمضان در نزد پروردگار است.

 

وی بهترین معامله انسان را معامله با خدا عنوان کرد و گفت: معامله ای زیباست که طرف مقابل انسان، پروردگار متعال باشد و مجاهدت نفس در ماه مبارک رمضان بهترین نوع معامله انسان با پروردگارش است که همان جهاد اکبر است.

 

حجت الاسلام فیاضی تصریح کرد: کسی که بر ماه مبارک رمضان ارزش قائل شود خداوند بر آن شخص ارزش قائل می شود و هرکس در عید فطر بگوید خدایا این ماه را امانت دادم و برای رمضان سال آینده قدرتی بر من عطا فرما تا بتوانم ماه مبارک رمضان سال آینده را درک کنم، خداوند بخاطر انتظار بنده اش، در طول سال برایش ثواب رمضان را می نویسد.

 

وی تاکید کرد: خداوند در این ماه پر برکت، هدیه ای ارزشمند بر بندگان مومن و روزه دارش عطا می فرماید و آن  نگهداری اعمال بعد از رمضان است./202/937/ب1

ارسال نظرات