۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۳۶۴۲۰
در مصلای ارومیه؛

نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین قریشی اقامه می شود

رییس ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه گفت: نماز عید سعید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه اقامه می شود.
نماز عید فطر

ابوذر حسنی، رییس ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه مصلای امام خمینی از ساعت 4 بامداد برای اجتماع نماز گزاران عید سعید فطر باز خواهد بود، افزود: پس از اقامه نماز صبح، قرائت قرآن و ادعیه، حجت الاسلام یوسفی از اساتید حوزه علمیه سخنرانی خواهد کرد.


وی اظهار داشت: نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی رأس ساعت 7:15 در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه اقامه می شود.


حسنی با اشاره به حضور پرشور مردم در نماز عید فطر سال گذشته، گفت: امسال محوطه مصلا و همچنین خیابان های مشرف به خیابان رسالت جهت اقامه نماز عید فطر آماده شده است.


وی از مردم خواست در محل های خط کشی شده قرار بگیرند تا شاهد صفوف منظم نماز عید فطر باشیم.


رییس ستاد اقامه نماز جمعه ارومیه تصریح کرد: برای تسهیل در تردد نمازگزاران اتوبوسرانی نسبت به استقرار اتوبوس های رایگان و صلواتی در چهار نقطه اطراف مصلا از جمله تقاطع خیابان محراب، روبروی کلانتری 11، خیابان گلدیس و روبروی آتش نشانی اقدام کرده است.


حسنی از استقرار اکیپ های جمع آوری زکات فطریه در مصلا خبر داد و گفت: اکیپ های جمع آوری زکات فطریه زیر نظر شورای زکات شهرستان با آرم و صندوق های مشخص در مصلا مستقر خواهند شد.


وی در پایان با اشاره به رایزنی با راهنمایی و رانندگی درباره ایجاد محدودیت های ترافیکی، افزود: درخواست شده است نمازگزاران تا نزدیک ترین نقطه به مصلا هدایت شوند تا مشکلی برای حضور افراد مسن و جانبازان در نماز عید سعید فطر ایجاد نشود./302/936/ب1

ارسال نظرات