۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۴۳۵۹۶۹
همزمان با سراسر کشور؛

تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در کمیجان برگزار می شود

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی روز دوشنبه 21 تیرماه همزمان با سراسر کشور تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در کمیجان برگزار می شود.
تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در کمیجان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، مجتبی مخلص‌آبادی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان عصر امروز در نشست با خبرنگاران بیان کرد: در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اسلامی روز دوشنبه 21 تیرماه همزمان با سراسر کشور تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در کمیجان برگزار می شود.

 

تضعیف اسلام و عفت‌زدایی اصلی‌ترین برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمنان نظام اسلامی تضعیف اسلام و عفت‌زدایی است، گفت: پوشش اسلامی مانند چادر مصداق یک پرچم برای زنان مومن ایرانی بوده و دشمن برای خدشه دار کردن این ارزش تمام تمرکز خود را بر روی فضاهای مجازی و ماهواره‌ها متمرکز کرده است.

 

مخلص‌آبادی گفت: هفته عفاف و حجاب از تاریخ 19 تیرماه تا 25 تیرماه نام‌گذاری شده که این مهم با مشارکت ادارات و عموم مردم در روز مورخ 21 تیرماه ساعت 10 صبح با حضور مردم راهپیمایی‌ با موضوع دفاع از حریم خانواده در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

ترویج سبک زندگی اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان خاطر نشان کرد: هفته عفاف و حجاب بهترین فرصت برای شناساندن توانایی‌های بسیج جامعه زنان در عرصه عفاف و حجاب، ترویج و ارائه الگوی موفق و کارآمد به جامعه در زمینه سبک زندگی اسلامی است.

 

مخلص‌آبادی با اشاره به اینکه بانوان نوک پیکان مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان قرار دارند، گفت: در همین راستا شبکه‌های فارسی زبان ماهواره‌ای در صدد هستند با متزلزل ساختن پایه‌های نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن حیا وعفت عمومی تلاش می‌کنند بنیان خانواده ایرانی را نابود سازند.

 

برگزاری نمایشگاه‌ عکس با موضوع حجاب

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان خاطر نشان کرد: 130 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی و از بین بردن حیا و عفت عمومی در جامعه به خصوص در میان قشر بانوان فعالیت می‌‌کنند.

 

مخلص‌آبادی بیان کرد: در هفته عفاف و حجاب در نظر داریم برنامه‌هایی از جمله نمایشگاه‌ عکس با موضوع حجاب، معرفی شهدای شاخص در عرصه عفاف‌وحجاب، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری نشست هیئت عاشقان ولایت با حضور سرگروه‌های حلقه‌های صالحان با موضوع عفاف و حجاب و قرائت بیانیه را اجراء کنیم.

 

شایان ذکر است، هفته عفاف و حجاب که از 19 تیرماه آغاز می‌شود و تا 25 تیرماه ادامه خواهد یافت./842/203/ب3

ارسال نظرات