۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۳۵۲۴۰
مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز خبر داد؛

توزیع ارزاق میان مستمندان منطقه

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی طلاب مدرسه در ماه مبارک رمضان از توزیع ارزاق و بسته های غذایی میان مستمندان خبر داد.
توزیع غذای نذری

حجت الاسلام عبدالصادق هردان، مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام طلاب مدرسه به مساجد گفت: اقامه نماز جماعت، برپایی حلقه های صالحین، برگزاری جلسه های قرآنی و برپایی برنامه های مرتبط با شب های قدر از فعالیت های طلاب در این مساجد است.

 

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز با بیان اینکه 10 الی 15 طلبه در مساجد منطقه و مابقی در سایر مساجد شهرستان به فعالیت های ماه مبارک رمضان و برنامه های تبلیغی مشغول هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره تابستانه در مدرسه محمدامین که زیرنظر این مدرسه فعالیت می کند از جمله برنامه های صورت گرفته طلاب است.

 

حجت الاسلام هردان با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و تهذیبی مدرسه محمدامین زیرنظر طلاب مدرسه صورت می گیرد، تصریح کرد: با حضور خانواده های دانش آموزان مدرسه محمد امین سفره افطاری از سوی  مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز در اوائل ماه مبارک رمضان برگزار شد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با بیان اینکه سال های گذشته مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) در شب های قدر به عزاداران و احیاکنندگان سحری ارائه می کرد، افزود: امسال بسته های غذایی از سوی طلاب میان مستمندان منطقه توزیع شد و مردم با آگاهی از این اقدام مقدار زیادی ارزاق عمومی برای اهدا به نیازمندان در اختیار طلاب قرار دادند.

 

وی در پایان به زمینه سازی طلاب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) برای راهپیمایی روز قدس در مساجد و پایگاه ها اشاره و افزود: ان شاء الله شاهد حضور پرشکوه در این مراسم باشیم./9456/303/ب3

ارسال نظرات