۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۳۵۲۲۴

حضور متقاضیان مقاطع مختلف تحصیلی برای تحصیل در مدرسه آیت الله قاضی

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به سهمیه پذیرش 15 طلبه این مدرسه در یال تحصلی جدید گفت: متقاضیان دارای مقاطع مختلف تحصیلی برای تحصیل در حوزه علوم دینی به این مدرسه مراجعه و نامنویسی کردند.
طلاب و روحانیان حوزه علمیه

حجت الاسلام منصور کیانی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، با اشاره به قبولی 47 متقاضی تحصیل در این مدرسه از طریق آزمون ورودی حوزه های علمیه ابرازداشت: 19 طلبه دیگر با توجه به سیلاب اخیر در استان بدون آزمون در این مدرسه نامنویسی کردند و هم اکنون کارهای مقدماتی پذیرش متقاضیان از جمله مصاحبه در حال اجرا است.

 

مدیر مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید سهمیه پذیرش برای همه حوزه های استان 15 طلبه است، تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا این تعداد بیشتر شود در غیر این صورت این تعداد را از میان متقاضیان مقاطع تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش کنیم.

 

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه 2 متقاضی در مقطع کارشناسی ارشد، 7 متقاضی در مقطع کارشناسی و21 متقاضی در مقطع کاردانی با مراجعه به مدرسه علمیه آیت الله قاضی نامنویسی کردند، اظهارداشت: پذیرش طلبه های این مدرسه همچون سایر مدارس علمیه پس از قبولی در آزمون ورودی، مصاحبه و انجام تحقیقات محلی صورت خواهد گرفت.

 

این مقام مسؤول پذیرش طلبه هاب غیربومی برای ارتقاء و رونق سطح علمی مدارس شهرستان ها را از جمله شرایط خاص این مدرسه دانست و گفت: اعتقادی به پذیرش تنها متقاضیان بومی ندارم چرا که در این باره بیشترین پذیرش شدگان حوزه علمیه قم متقاضیان شهرستانی هستند همانطور که بیشتر از 90% مستعدان این حوزه در همه رده های حوزوی از شهرستان ها هستند.

 

وی در پایان ابرازداشت: این مدرسه بصورت تدریجی پذیرش متقاضی از مقاطع تحصیلی مختلف را در پی گرفته است./9456/303/ب3

ارسال نظرات