۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۶
کد خبر: ۴۳۵۱۷۲
امام جمعه اردبیل:

مظهر دجال در روزگار ما آمریکا است

امام جمعه اردبیل با اشاره به ویژگی های دجال، نمود دجال در عصر حاضر را آمریکا به عنوان قدرت اهریمنی دانست و گفت: ما امروز در عصر ظهور زندگی می‌کنیم و باید خودمان را برای همراهی امام عصر به عنوان یک سرباز لایق و شایسته آماده کنیم.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در مراسم شب احیای بیست و سوم رمضان در مصلای اردبیل، شب بیست و سوم ماه رمضان را متعلق به امام زمان(عج) دانست و خاطرنشان کرد: تمامیت سوره قدر بر قلب نازنین امام عصر نازل شده و در مکتب اسلام توصیه شده است هر کس امامت را انکار کرد با این سوره با او باید به مناظره نشست.

 

وی در بیان علایم ظهور حضرت مهدی (عج) و ویژگی دجال در عصر حاضر، افزود: عصر ما عصر ظهور است و در بسیاری از روایات و احادیث، ظهور حضرت عصر (عج) از ایران آغاز می‌شود که مبدا آن نیز مشرق یا همان خراسان است.

 

امام جمعه اردبیل، تصریح کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) درباره عصر ظهور، برخاستن پرچم های سیاه در عزای امام حسین (ع) از مشرق را جزء علائم ظهور دانسته اند.

 

وی به رخدادهای روزگار فرج امام عصر اشاره کرد و بیان داشت: اختلاف اهل شام، برافراشته شدن پرچم سیاه از سوی ایرانیان و اختلافی که بین ایران و غرب به وجود می‌آید همه از نشانه‌ها و نمود این رخداد تاریخی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، ادامه داد: در این ایام دجال و سفیانی از غرب حرکت می‌کنند تا یک درگیری بین ایران و غرب شکل گرفته که عقل و بطن این درگیری در اطراف شام یا همان سوریه خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی حرکت گروه سفیانی را بر علیه انقلاب اسلامی  و بر زمین زدن بیرق سیاه عزای حسینی یادآور شد و گفت: در بیان خروج دجال و اوصاف آن روایات و احادیث متعددی است به طوری که 14 اوصاف دجال را بیان می‌کنیم تا همه بدانند دجال ظهور کرده و ما امروز در عصر ظهور قرار داریم.

 

وی نخستین ویژگی دجال را حرکت فتنه‌انگیز و انجام فساد بزرگ روی زمین اعلام کرد و اظهار داشت: با ظهور دجال تبلیغات ضداخلاقی به درون خانواده‌ها راه می‌یابد که امروز ما آن را در قالب ماهواره، اینترنت و شبکه‌های مختلف می بینیم.

 

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری دومین نشانه دجال را تلاش او برای ایجاد حکومت جهانی توصیف کرد و یادآور شد: دجال و اطرافیان نه تنها در روی زمین فساد انجام می‌دهند بلکه سعی دارند در کره زمین مسلط شده و بشریت را زیر سلطه خود ببرند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی همراهی یهود با دجال را بیان کرد و افزود: قدرت اقتصادی دنیا و شرکت‌های بزرگ اقتصادی و سرمایه‌گذاری همه در دست یهود است و این یهود است که حتی برای آمریکا و نظام غرب تصمیم‌گیری می‌کند.

 

وی ادامه داد: 70 هزار یهودی در زمان ظهور امام زمان(عج) در اطراف دجال در بیت‌المقدس جمع شده و به مقابله با امام عصر می پردازند.

 

امام جمعه اردبیل کارگزاران دجال را عرب‌ها معرفی کرد و گفت: عرب‌های حوزه خلیج فارس امروز همان عوامل استکبار جهانی هستند که سفیانی نیز از دل این عرب‌ها بیرون می‌آیند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی محل استقرار دجال را غرب بیان کرد و افزود: جالب است که ساکنان روم و یهود در یک تحرک دجال به امام عصر حمله‌ور می‌شوند.

 

وی دیگر اوصاف دجال را تلاش او برای تشکیل ائتلاف حضور در بین همه کشورهای عربی و غربی توصیف کرد و گفت: دجال از مظاهر تکنولوژی نوین و توان بالای اقتصادی استفاده کرده و نوعی سلطه علمی را مرام خود قرار می‌دهد به طوری که نمود دجال در عصر حاضر آمریکا به عنوان قدرت اهریمنی است که کاری جز فساد و تباهی، گسترش بی‌حیایی و کمک به ابزار لهو و لعب  هیچ حرکت درستی را انجام نمی‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به راه‌اندازی 18 هزار کانال ماهواره ای از سوی آمریکا و غرب اشاره کرد و افزود: همین دجال و اطرافیان او ساکنان فلسطین و شهر غزه را به محاصره درآورده  و با فریب و نیرنگ سعی می‌کنند همه چیز را وارونه نشان دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی بیان غرب را در حوزه دموکراسی، حقوق بشر، عصر بین‌الملل، بانک جهانی، سازمان ملل، منشور حقوق بشر و شورای امنیت ملی در حد شعار توصیف کرد و گفت: غرب هیچ اعتقادی به این عناوین دهان پرکن ندارد.

 

وی به ویژگی ظاهری دجال و کور بودن یک چشم او را به عنوان چشم هواپرست، مادی‌گرا و اهریمنی اشاره کرد و افزود: با همه این اوصاف به خوبی درمی‌یابیم که امروز دجال روزگار آمریکا به عنوان سردمدار شیطانی نظام غرب و شرق است و ما امروز در عصر ظهور زندگی می‌کنیم و باید خودمان را برای همراهی امام عصر به عنوان یک سرباز لایق و شایسته آماده کنیم./202/937/ب1

ارسال نظرات