۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۷
کد خبر: ۴۳۵۱۶۶
حجت الاسلام والمسلمين آقا تهراني:

مسؤولان فضای مجازی را مدیریت کنند

حجت الاسلام والمسلمين آقا تهراني با اشاره به اصرار رهبر معظم انقلاب مبني بر راه اندازي فضاي مجازي ملي در كشور، گفت: متأسفانه برخي از مسؤولان نسبت به راه اندازي فضاي مجازي ملي در كشور بي تفاوت هستند، درحاليكه تبعات منفي آن مي تواند دامان خودشان را هم بگيرد.
حجت الاسلام والمسليمن مرتضي آقا تهراني حجت الاسلام والمسليمن مرتضي آقا تهراني

به گزارس خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام والمسلمين مرتضي آقا تهراني سه شنبه شب در شب احياي بيست و سوم ماه مبارك رمضان در مسجد تاريخي ميرعماد شهرستان كاشان با بيان اينكه، شب قدر شبي است كه هر چيزي در اين شب ارزش دارد، گفت: در شب قدر قرآني كه نازل مي شود ارزش دارد و بر پيامبري هم كه نازل مي شود ارزش دارد.

 

وي افزود: برخي تصور مي كنند شب قدر تنها يك بار اتفاق افتاده است، در حاليكه برخي از علما اين عقيده را ندارند و چون ما به اهل بيت(ع) متصل و چفت هستيم هر سال شب قدر اتفاق مي افتد.

 

به گفته وي، اگر شب قدر تكرار نشود قرآن زنده نيست، از اين رو هر سال قرآن زنده به امام عصر(عج) نازل مي شود و تقديرات مسلمانان به دست مبارك حضرت بسته مي شود.

 

حجت الاسلام والمسلمين آقا تهراني، يادآور شد: در شب قدر زمين براي نزول معارف تنگ مي شود و براي ديدار ولي عصر(عج) نيز آنقدر ازدحام است كه زمين تنگ مي شود و در روايات است كه در شب قدر ملائكه مي خواهند به زمين فرود بيايند اما زمين برايشان تنگ است.

 

به گفته وي، در شب قدر بايد كاري كنيد تا چشمان خواب بيدار شود و دست و زبان و گوش در اين شب بيدار باشد و شب قدر را به راحتي و مجاني از دست ندهيد.

 

استاد حوزه علميه در ادامه با اشاره به اينكه دشمن در فضاي مجازي براي ما و جوانان برنامه دارد، خاطرنشان كرد: فضاي مجازی در اختيار صهيونيست ها است و ما در فضاي مجازي در واقع در زمين صهيونيست ها بازي مي كنيم.

 

وي با اشاره به اصرار رهبر معظم انقلاب مبني بر راه اندازي فضاي مجازي ملي در كشور، گفت: متأسفانه برخي از مسؤولان نسبت به راه اندازي فضاي مجازي ملي در كشور بي تفاوت هستند، درحاليكه تبعات منفي آن مي تواند دامان خودشان را هم بگيرد.

 

به گفته وي، براساس آيات قرآني كسي كه مكر و حيله اي براي برادر ديني خود در سر داشته باشد، اين مكر و حيله به خودش برخواهد گشت و خودش در دام آن گرفتار خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمين آقا تهراني متذكر شد: فضاهاي مجازي دين و ايمان و دنيا و آخرت را از ما مي گيرد، چرا كه آنها در فضاي مجازي هرچه دارند ضد اخلاق است و هر كشوري هم كه در دام فضاي مجازي كه صهونيست ها آن را ايجاد كرده اند گرفتار شود نابود خواهد شد.

 

وي يادآور شد: فضاهاي مجازي را مسؤولان بايد مديريت كنند، اگر مديريت كردند مشكلي نخواهد بود اما اگر مسؤولان مديريت نكردند خودتان آن را مديريت كنيد و امر به معروف و نهي از منكر كنيد و اجازه ندهيد دارالمومنين كاشان، تبديل به دارالكفر شود.

 

استاد حوزه علميه با اشاره به اينكه امروز همه پدران و مادران دلواپس فرزندان نوجوان و جوان خود هستند، تصريح كرد: امروز رهبر معظم انقلاب نيز دلواپس همه ما هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمين آقا تهراني، انسان ها را هميشه و در همه حال در معرض امتحان الهي دانست و گفت: براي سفر طولاني آخرت نيازمند توشه راه هستيم، از اين رو بهترين توشه و ذخيره براي آخرت تقوا است.

 

وي افزود: در سفر طولاني آخرت كه امير مومنان(ع) با آن مقامي كه دارد در محراب شهادت مي گويد براي اين سفر دستم خالي است، از اين رو بايد مراقب باشيد در سفر طولاني آخرت به اندازه كافي توشه ذخيره داشته باشيم.  

 

لازم به توضيح است، مراسم احياي شب هاي قدر به همت مجمع فرهنگي الغدير، كانون فرهنگي ثقلين در مسجد تاريخي ميرعماد، در ميدان فيض ‹‹سنگ›› برگزار مي شود./202/1307/ب1

ارسال نظرات