۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۳۴۵۰۳

ویژه نامه های تبلیغی شب های قدر و شهادت امام علی منتشر شد

ویژه نامه های تبلیغی اتاق فکر تبلیغ خراسان با عناوین شب های قدر و شهادت امام علی(ع) از سوی کمیته علمی پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق فکر تبلیغ خراسان منتشر شد.
مشیری

حجت الاسلام محمد هادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون تهیه و تدوین ویژه نامه های تبلیغی ماه رمضان بیان داشت: بعد از ویژه نامه تبلیغی رمضان و ویژه نامه تولد امام حسن(ع) دو ویژه نامه شب های قدر و شهادت امام علی(ع) نیزتهیه و تدوین شده که بر روی پایگاه مجازی اتاق فکر تبلیغ خراسان بار گزاری شده است.

 

وی افزود: این دو محصول کار کمیته علمی پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق فکر تبلیغ است که بر اساس نیاز روز جامعه و از میان منابع معتبر تهیه و تدوین شده است.

 

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان ادامه داد: ویژه نامه شب های قدر با موضوعاتی از قبیل  شب قدر، با معصومان علیهم السلام در شب قدر، امتیازات و آداب شب قدر و برای شب های قدر بهتر برنامه ریزی کنیم در کنار مجموعه اشعار ویژه  شب قدر با عنوان گدای سحرت برگشته، بسته شده است.

 

حجت الاسلام مشیری بیان داشت: از دیگر موضوعات این مجموعه عبارت است از نکاتی درباره شب قدر، عظمت شب قدر، خوف واقعی از خدا، بزرگ ترین ویژگی شب قدر، نکته‌ هایی درباره احیای شب قدر و مناجات شب قدر که در بخشی دیگر هم موضوع رابطه میان فاطمه و لیله القدر مورد بررسی قرار گرفته است.

 

وی افزود: موضوع شهیدی که شب قدر زائر امام رضا شد و شب قدر، فراتر از ادراک به همراه دوازده توصیه رهبر معظم انقلاب برای استفاده بهتر از لیالی قدر و فضیلت شب قدر در کلام آیت‌الله جوادی آملی نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

 

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان گفت: و اما ویژه نامه تبلیغی شهادت امام علی(ع) هم که دارای موضوعات و مطالب متنوعی می باشد که عبارت است از علی علیه السلام و فرهنگ شهادت، چرا امیرالمؤمنین(ع) با علم به شهادت به مسجد رفتند؟، خبرهای غیبی در نهج البلاغه، امام علی‏(ع)از منظر دیگران-خلفای ثلاث و عایشه و امام علی(ع) از دیدگاه دانشمندان اهل سنت که کنار آن به موضوع  برخى از عوامل گمراهى‏هاى سیاسى از نگاه امیرالمؤمنین علیه السلام نیز پرداخته شده است.

 

وی افزود: مدارا کردن و قناعت رمز موفقیت همسران از دیدگاه امام علی(ع)، هزینه‏ هاى امر به معروف و نهى از منکر از دیدگاه امیرمؤمنان (ع)، ویژگی‌های اخلاقی امام علی علیه‌السلام در خانواده، ویژگی های عبادت امیر مؤمنان علیه السلام، و رمزهاى موفقیت از نگاه امام على علیه السلام هم در این ویژه نامه کار شده است.

 

وی ادامه داد: از دیگر موضوعات این مجموعه اذعان خلیفه اول به معیار بودن امیرالمومنین(ع) برای عبور از پل صراط، امام علی (علیه السلام) درنگاه دیگران، آیین زمامدارى، در سیره حکومتى امام على علیه السلام، شیعه علی علیه السلام، امام على (ع) و اصول برخورد با دشمنان است که در کنار آن کتاب قاری مشهور مصری در مورد فضائل امیر المومنین (ع) و موضوع نویسنده مسیحی لبنانی: کل فضائل بشریت در علی(ع) خلاصه شده است در این ویژه نامه متنوع و علمی موجود می باشد.

 

ححت الاسلام مشیری در پایان گفت: کمیته علمیِ پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق فکر تبلیغ خراسان این روند فعالیت خود را در آینده نیز ادامه خواهد داد و در مناسبت های مختلف ویژه نامه های متنوعی را در اختیار علاقمندان، مبلغان و واعظان قرار خواهد داد./302/933/ب1

ارسال نظرات