۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۳۲۳۸۴
در ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزاری سلسله نشست‌های گفتمان انقلاب اسلامی در مصلای قم

سلسله نشست‌های گفتمان انقلاب اسلامی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، هر روز بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار می شود.
نشست گفتمان انقلاب اسلامی در مصلای قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست های گفتمان انقلاب اسلامی از آغاز ماه مبارک رمضان، با حضور اقشار مختلف مردم در مصلای قدس شهر مقدس قم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام احمد زیبایی نژاد از مسؤولان برگزار کننده سلسله نشست های گفتمان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این نشست ها پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و با محوریت موضوعاتی همچون جهاد کبیر، اسلامیت انقلاب، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، اقتصاد مقاومتی و منزلت زن و خانواده در اسلام و نظام برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: سلسله نشست های گفتمان انقلاب اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مصلای قدس برگزار می شود.

 

حجت الاسلام زیبایی نژاد گفت: این نشست ها با ارائه و سخنرانی حجت الاسلام صدوق از استادان و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود و شرکت در این برنامه برای عموم مردم آزاد است.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: از دهه دوم ماه مبارک رمضان نیز هر روز ساعت 11 و سی دقیقه حجت الاسلام والمسلمین تراشیون به ارائه مباحث مربوط به زنان و خانواده می پردازند. /924/ت302/س

ارسال نظرات