۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۳۱۸۸۷
امام جمعه تربت حیدریه مطرح کرد؛

لزوم تلاش همه نیروهای وفادار به انقلاب برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی

امام جمعه تربت حیدریه گفت: همه نیروهای وفادار به انقلاب و دلسوز نظام، مردم و دین موظفند تا جایی که توان دارند در جهت عملی کردن فرمایشات رهبری قدم بردارند.
حجت الاسلام عصمتی

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، با بیان این که بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، تنها راه حل بحران و گذر از  مشکلات اقتصادی، رو آوردن به مقاومت و برنامه 8 ماده ای است که مقام معظم رهبری آنرا قبلا تبیین کرده اند، گفت: این برنامه و طرح کارشناسی و حساب شده بوده و درسال های گذشته مسؤولان اقدام مناسبی که در حقیقت مطالبات اولیه را اجرایی کند ار خود بروز ندادند.

 

وی ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری نشان می دهد امسال گام های عملی در اقتصاد مقاومتی برداشته شده و یقینا همه نیروهای وفادار به انقلاب و دلسوز نظام، مردم و دین موظفند تا جایی که توان دارند در جهت عملی کردن فرمایشات رهبری قدم بردارند.  

 

امام جمعه تربت حیدریه علما، روحانیان و اهل فکر و صاحبان نظر را در خط مقدم جبهه افدام و عمل اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: اینان در خط مقدم باید برای مردم در جهت حرکت اقتصاد مقاومتی با یک همت ملی و  مردمی فرهنگ سازی کنند تا به امید خدا  به اهدافی که مقام معظم رهبری مشخص کرده اند، دست یابند.

 

حجت الاسلام عصمتی با بیان این که مقام معظم رهبری بد عهدی و عهد شکنی دشمنان را در ابتدا و انتهای مذاکرات گوشزد کردند، خاطر نشان کرد: دشمنان و استکبار پس از آنکه به اهداف خود دست یابند به دنبال حل مسائل ما نخواهند بود، امروزه مشکل ملت ما با تحریم ها گره نخورده اما باید توجه کنیم با نیروهای داخلی و توانمندی های داخل کشور همه به فعلیت برسند.

 

وی با بیان این که باید همراه و همگام با مقام معظم رهبری راهکارهای اقتصاد مقاومتی گوشزد شود تا با راه و روش های علمی یقینا این یک پشتوانه منطقی و علمی بماند، گفت: در حقیقت اقتصاد مقاومتی باید به عنوان یک پشتوانه علمی و منطقی برای عموم جامعه تبیین شود؛ در قدیم روستا ها تولید کننده بوده اند ولی امروزه همه مصرف کننده شده و در اسراف و زیاده روی پیشرو هستند، پس باید مصرف و تولید در بین مردم سازماندهی شود./302/864/ب1

ارسال نظرات