۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۳۱۵۷۶
امام جمعه آمل:

اصلاح سیستم بانکی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه آمل با بیان این‌که اصلاح سیستم بانکی زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: اگر بانک ها اصلاح نشوند امکان مانور خوب در اقتصاد و تولید وجود ندارد.
امام جمعه ‌آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در دیدار رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران و صنعتگران و اصناف آمل با تاکید بر این که اجرای فرامین مقام معظم رهبری در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، توجه به تولید داخلی است، افزود: متاسفانه امروز بانک ها بزرگ ترین عاملان سطح تولید هستند که باید نگاه ها عوض شود در حالی که خود بانک ها نگاه اقتصادی دارند.


وی تصریح کرد: اگر بانک ها اصلاح نشوند امکان مانور خوب در اقتصاد و تولید وجود ندارد که باید به این عرصه توجه ویژه ای صورت گیرد که توفیقات ارزنده ای در آن وجود دارد.


حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: نباید به تولید کنندگان فشار وارد کنیم و ضروری است از چرخه تولید حمایت های لازم صورت گیرد.


وی با اشاره به این که تحقق اقتصاد مقاومتی برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد، گفت: باید در راستای نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی از همه فرصت ها بهره لازم را ببریم که ضرورتی اساسی است.


امام جمعه آمل با بیان این که 46 درصد صنایع استان در 4 شهرک صنعتی آمل استقرار دارند، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا موانع سر راه صنعتگران و بازاریان را رفع کنیم.


حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: دادن شعار کفایت نمی کند و باید در عمل برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گام برداریم.


امام جمعه آمل افزود: اقدام و عمل ما باید منطبق با رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد و تلاش کنیم در این عرصه کوشا باشیم و مطالبات رهبری را جامه عمل بپوشانیم.


حجت الاسلام مرتضوی با قدردانی از همت و وحدتی که میان مدیران وجود دارد، اظهار داشت: همه مدیران شهرستان دغدغه خدمت به مردم دارند و هر جایی که مدیری قصد خدمت صادقانه به مردم را داشته باشد مورد حمایت خود قرار می دهیم.


وی خواستار استفاده از ظرفیت های شهرستان در تمام بخش ها شد و افزود: باید از ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن و آن گونه شایسته است استفاده کنیم تا به مسیر پیشرفت و توسعه روزافزون دست پیدا کنیم.


گفتنی است؛ در این دیدار جمعی از صنعتگران و بازاریان مسائل و مشکلات خود را بیان کردند./202/1314/ب1

ارسال نظرات