۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۴۳۱۰۷۰
مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق اهواز:

وحدت مسؤولان بازدارنده ولنگاری در فرهنگ است

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق اهواز با بیان نگرانی و ناراحتی رهبر معظم انقلاب از عدم فعالیت متولیان امر فرهنگ در رویارویی با ولنگاری فرهنگی ابرازداشت: وحدت مسؤولان و دستگاه های متولی بازدارنده ولنگاری در فرهنگ است.
وحدت

حجت الاسلام عبدالصادق هردان، مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه ضررهای مسائل فرهنگی بر روح و نسل جوان تأثیر و به سادگی برطرف نمی شود، گفت: مسؤولان و دستگاه های متولی امر فرهنگ اهتمام و دغدغه چندانی به مقوله فرهنگ ندارند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اهواز با بیان نگرانی و ناراحتی رهبر معظم انقلاب از عدم فعالیت متولیان امر فرهنگ در این زمینه ابرازداشت: ولنگاری در فرهنگ همان بی توجهی به شبیخون فرهنگی و مقابله با آن است که رهبری در سال های گذشته به مقوله شبیخون فرهنگی پرداخته اند.

 

حجت الاسلام هردان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بی توجهی به رویارویی با شبیخون فرهنگی را در سخنان اخیرشان بیان کرده اند، افزود: راهکار اساسی برای مقابله با ولنگاری در فرهنگ وحدت مسؤولان و دستگاه های متولی امر فرهنگ است.

 

این مقام مسؤول با بیان اینکه هر یک از دستگاه های متولی امر فرهنگ برنامه ها و فعالیت های جداگانه ای برای خود دارد، تصریح کرد: ساماندهی و برعهده گرفتن یک بخش از مقوله فرهنگ و عدم تعارض در اجرای فعالیت های فرهنگی در دستگاه ها و نهادهای متولی این مامر ضروری است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه باید تشکل واحدی برای تولی امر فرهنگ از میان نهادهای فرهنگی ایجاد شود، گفت: در این صورت عدم دودستگی و وحدت رویه در فعالیت های فرهنگی را شاهد خواهیم بود./9456/303/ب3

ارسال نظرات