۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۳۱۰۵۵

آیین نکوداشت امام جمعه فقید شهر بیارجمند برگزار می شود

امام جمعه شاهرود در نشستی با حضور فرماندار و مسؤولان شهرستان شاهرود از برگزاری آیین نکوداشت عالم وارسته حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا احمدی امام جمعه فقید شهر بیارجمند در هشتم مهرماه سالجاری خبر داد.
امام جمعه فقید شهر بیارجمند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه این شهرستان در نشست برنامه ریزی آیین نکوداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا احمدی امام جمعه فقید شهر بیارجمند که با حضور معاون استاندار و فرماندار شاهرود و جمعی از مسؤولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این عالم وارسته معلم کامل دین و اخلاق بود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود با بیان اینکه امام جمعه فقید بیارجمند تمام عمر پربرکت خود را به عشق اهل بیت(ع) سپری کرد و در راه اشاعه فرهنگ، ارزش ها و گفتمان انقلاب اسلامی و آشنایی و تربیت نسل جوان بر اساس معارف ناب دینی همت گمارد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری این آیین نکوداشت از مصوبات شورای فرهنگ عمومی بوده و برگزاری جلسات برنامه ریزی در راستای بررسی روند و رفع کمبودها و هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم ضروری است، خاطر نشان کرد: حفظ حرمت ها در اجرای این برنامه در اولویت است و همدلی و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در این زمینه راهگشاست.

 

سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود نیز در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه فقید شهر بیارجمند را روحانی مبارز و عالمی آگاه به زمانه دانست و گفت: آیین بزرگداشت این امام جمعه پرتلاش و مردمی باید به نحوی در خور شأن این فقید سعید برگزار شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین احمدی در سنگر پرفضیلت امامت جمعه شهر بیارجمند محور همدلی و همراهی  و مایه عزت و افتخار مردم و مسؤولان این منطقه بود.

 

گفتنی است، در این جلسه روند فعالیت کمیته های اجرایی، تبلیغات، اطلاع رسانی، بانوان، فرهنگی  و استقبال و پشتیبانی ستاد برگزاری آیین نکوداشت حجت الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه فقید شهر بیارجمند بررسی و راهکارهای برگزاری باشکوه این مراسم در هشتم مهرماه 95 مطرح شد./977/203/ب3

ارسال نظرات