۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۳۰۰۳۲
آيت الله دري نجف آبادي:

انتقال اندیشه های امام خمینی بهترین راه مقابله با دشمنان است

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه انتقال اندیشه های امام خمینی بهترین راه مقابله با دشمن است، گفت: ایستادگی در برابر بدخواهان در گرو طی کردن راه و اندیشه حضرت امام خمینی(ره)، تأسی از سیره آن حضرت و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
آيت الله دري نجف آبادي 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی که بیت امام جمعه اراک برگزار شد، با بیان اینکه انتقال اندیشه های امام خمینی(ره)  بهترین راه مقابله با دشمن است، گفت: راه مقابله در برابر بدخواهان طی کردن راه و اندیشه حضرت امام خمینی(ره) تأسی از سیره آن حضرت و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

 

امام خمینی هدیه ای الهی برای جامعه بشری

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با بیان اینکه امام خمینیدر مسیر احیای اسلام ناب محمدی(ص) گام برداشتند، اظهار داشت: این بزرگ مرد تاریخ در این راه خطیر از هیچ کوششی فروگذار نبودند.

 

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه امام خمینی(ره) هدیه الهی برای جامعه بشریت بود، گفت: حرکت حضرت امام‌خمینی(ره) در مسیر الهی مسلمانان عالم را شیفته خویش کرد به گونه‌ای که زمانی که به دیار حق شتافتند 10 میلیون نفر در مراسم ایشان حاضر بودند.

 

ظهور اندیشه های امام راحل در اکثر کشورهای جهان

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه اندیشه های امام راحل در اکثر کشورهای جهان ظهور پیدا کرده و بیداری اسلامی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: بینش امام خمینی(ره) دارای آموزه های کلیدی برای بدنه مدیریتی و لایه های مختلف جامعه است که باید به بهترین شکل نهادینه کردن این الگوها میسر شود.

 

آيت الله دري نجف آبادي ایام ارتحال امام خمینی(ره)، فرصتی برای انتقال اندیشه های ناب امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی امام خمینی(ره) باید به نسل جوان انتقال داده شود.

 

نماينده ولي فقيه در استان مركزي بیان داشت: امام خمینی(ره) با صبر، استقامت و مجاهدت های شبانه روزی و با تحمل مشقت های تبعید، از خود رفتاری را نشان دادند که جریان ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد و راهبری فکری و اجرائی وی در سال های پس از پیروی انقلاب نیز سراسر درس است.
 

امام جمعه اراک با اشاره به ضرورت حضور همگان برای حضور مر مراسم 14 خرداد در خمین، گفت: مردم استان مرکزی به واسطه زادگاه امام راحل وظیفه سنگینی در این باره بر عهده دارند، بنابراین همه باید در روز 14 خرداد در بیت تاریخی امام راحل حضور داشته باشند.

 

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یک بار روزهای چهارشنبه در بیت نماینده ولی فقیه در این استان برگزار می شود./842/202/ب2

ارسال نظرات