۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۴۳۰۰۱۴
امام جمعه صوفیان:

ایستادگی در برابر جهانخواران از اصول امام راحل بود

حجت الاسلام مردانی پور گفت: ایستادگی محکم‌تر مقابل جهان خواران از خواسته‌ها و اصول امام راحل بوده و مسؤولان ما هم باید از هیچ‌کس و از هیچ‌چیز جز خداوند بزرگ نترسند و همیشه در میدان مبارزه و جهاد باشند.
حجت الاسلام مردان پور، امام جمعه صوفیان

حجت‌الاسلام مردانی پور، امام‌جمعه صوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: ایستادگی محکم‌تر مقابل جهان خواران از خواسته‌های امام راحل بوده و مسؤولان ما هم باید از هیچ‌کس و از هیچ‌چیز جز خداوند بزرگ نترسند و همیشه در میدان مبارزه و جهاد باشند.

 

وی با اشاره به اندیشه‌های استکبارستیزانِه امام خمینی(ره)، گفت: سیره عملی امام (ره) از انقلاب و پس‌ از آن سرشار از نکات استکبارستیزانِ و اعلام انزجار از عملکرد استکبار بود، امام(ره) تمام تلاش خود را برای رویارویی با استبداد به کار بردند و از نگاه ایشان آمریکا مصداق استکبار بود و انگلیس را از همه‌ آن‌ها بدتر می‌دانستند.

 

حجت‌الاسلام مردانی پور با بیان اینکه مسؤولان باید در دفاع از اسلام محکم‌تر از همیشه با تمام توان در مقابل تجاوز نظامی، سیاسی و فرهنگی جهان خواران بایستند، ابراز داشت: امروز دنیای استکبار به‌ ویژه غرب، خطر رشد اسلام ناب محمدی (ص) را علیه منافع نامشروع خود درک کرده است.

 

وی با اشاره به عمق نفوذ اندیشه امام خمینی(ره)، افزود: اندیشه‌های امام راحل(ره) درباره استکبارستیزی، امروز در تمام کشورهای اسلامی نفوذ کرده و مسلمانان با بهره‌گیری از این اندیشه ناب علیه حکومت‌های دست‌نشانده و زیاده‌خواهی‌های استکبار به پا خاسته‌اند.

 

امام‌جمعه صوفیان جاذبه و دافعه را یکی از ویژگی‌ها و ظلم‌ستیزی را یکی از اصول گفتمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مظهر این ظلم‌ستیزی مبارزه با استبداد، استعمار، استکبار و صهیونیسم بین‌المللی است.

 

وی با اشاره به افتتاح دهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌ و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ملّت ایران مجلسی می‌خواهند که به وظایف خودش آشنا باشد، به مکتب امام راحل تمسک کند، بر هر چه در قانون اساسی به عهده او گذارده شده است متعهّد باشد، درد مردم را بشناسد، درد کشور را بشناسد و درصدد درمان و علاج آن دردها باشد و نمایندگان مجلس متدین و شجاع بوده و مرعوب آمریکا نباشند؛ علاقه‌مند واقعی به پیشرفت کشور باشند، پیشرفت کشور را در تربیت علمیِ جوانانِ بااستعداد این کشور و این ملّت بدانند.

 

حجت‌الاسلام مردانی پور با تأکید بر ولایت مداری و انقلابی گری در نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: خواسته و انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که در خط ولایت و رهبری باشند و از آرمان‌های امام راحل و شهدا عقب ننشینند و در ارزش‌های اسلامی استوار بمانند.

 

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید متوجه باشند و با دشمن هم‌کاسه نشوند، تصریح کرد: روحیه دشمن‌ستیزی و استکبارستیزی نیاز مجلس دهم در برابر برنامه نفوذ سیاسی دشمن است، دشمنان نظام اسلامی به دنبال ضربه به انقلاب هستند و باید در برابر این نیت پلید دشمن آماده بود./854/302/ب2

ارسال نظرات