۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۴۳۰۰۱۳
دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری:

شیوه های جذب مخاطب در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان قرار گیرد

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید شیوه های جذب مخاطب در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد، گفت: به یقین برنامه ریزی برای آموزش مبلغان دینی رسالت امروز متولیان امور دینی و تبلیغی است.
حجت ‌الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، عصر سه شنبه در نشست هماهنگی همایش «طلایه داران تبلیغ» این استان، با بیان اینکه برگزاری این همایش در استان قبل از ماه مبارک رمضان ضروری است، گفت: باید بکوشیم که این همایش که هر ساله برگزار می شود، از نظر محتوایی و کبفیت ارتقاء پیدا کند و تنها به برگزاری سخنرانی در این همایش اکتفا نکنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه این همایش باید به کارگاه آموزشی برای طلاب و مبلغان تبدیل شود، ابراز داشت: باید بکوشیم که مهم ترین نیازهای مبلغان در قالب این همایش به آن ها آموزش داده شود و این از ضرورت ها است.

 

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه متأسفانه تا به امروز برای افزایش محتوای این همایش برنامه ریزی نشده است، گفت: باید شیوه های جذب مخاطب در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد و این همایش بهترین فرصت در این راستا است.

 

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید مبلغان نسبت به نیازهای روز خود آگاهی کافی و کامل داشته باشند، افزود: به یقین برنامه ریزی برای آموزش مبلغان دینی رسالت امروز متولیان امور دینی و تبلیغی است و این آموزش ها تنها با برگزاری یک همایش دو ساعته محقق نمی شود.

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه باید بسیاری از مباحث آموزشی مبلغان در قالب بسته های فرهنگی در اختیار آنها گذاشته شود، ابراز داشت: همچنین می توان امور مربوط به استان نیز به تفکیک ادارات مربوطه و در قالب بروشورهای مشخص در اختیار مبلغان دینی گذاشته شود.

 

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع)، تبیین و روشنگری را مهم ترین ابزار جهاد بیان و تصریح کرد: به یقین این رسالت مهم بر دوش طلاب و روحانیان گذاشته شده که باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.

 

حجت الاسلام کریمی با تأکید بر اینکه باید از فرصت های تبلیغی ماه مبارک رمضان در راستای تبیین کلام رهبری در بین عموم مردم استفاده شود، اظهار داشت: به یقین مبلغان دینی نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی و همنین اصلاح الگوی مصرف در بین مردم خواهند داشت و این نقش غیر قابل انکار است./202/9457/ب1

ارسال نظرات