۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۴۲۹۹۸۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان:

دوره تخصصی نظام سازی اسلامی در همدان برگزار می شود

معاون تبلیغ حوزه های علمیه استان همدان گفت: دوره های مهارت افزایی با موضوعات مختلف سبب ارتقای سطح معلومات و بالا رفتن توان انتقال مفاهیم از مبلغان به جامعه است.
قاضی خانی

حجت الاسلام علی اصغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان و ایام تبلیغی اظهار داشت: معاونت تبلیغ برنامه های فراوانی را برای مبلغان استان در نظر گرفته است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان گفت: در راستای فرامین رهبری درباره انقلابی ماندن حوزه های علمیه، حوزه علمیه همدان در نظر دارد یک سلسله نشست و دوره های آموزشی با منظومه فکری امام و رهبری برگزار کند.

 

وی افزود: برگزاری سلسله نشست های منظومه اندیشه ای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علیمه همدان از جمله فعالیت هایی است که انجام می شود.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان ابراز داشت: موضوع این برنامه تخصصی که در روز چهارشنبه 12 خردادماه در همدان برگزار می شود نظام سازی اسلامی در اندیشه امام و رهبری است.

 

وی از حضور اساتید برجسته در این دوره خبر داد و گفت: این دوره تخصصی با حضور حجت الاسلام ملک زاده استاد حوزه علمیه قم برگزار می شود و در حدود 50 نفر از طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان از ساعت 8 صبح تا 8 شب در این دوره حضور خواهند یافت.

 

حجت الاسلام قاضی خانی برگزاری این دوره های تخصصی را امری لازم و ضروری توصیف کرد و گفت: آشنایی طلاب با موضوعات از این دست سبب افزایش توان آنها در تحلیل مسائل اجتماعی و فرهنگی می شود.

 

وی در ادامه به نقش مهم دوره های مهارت افزایی برای مبلغان در استان خبر داد و ابراز داشت: دوره های مهارت افزایی با موضوعات مختلف سبب ارتقای سطح معلومات و بالا رفتن توان انتقال مفاهیم از مبلغان به جامعه است.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان گفت: هم زمان با جامعه لازم است تا مبلغان نیز توان تبلیغی خود را بالا ببرند تا در زمینه فهم مشترک و زبان مشترک در میان ارتباط های اجتماعی اختلال ایجاد نشود.

 

گفتنی است این دوره تخصصی در گلزار شهدای دانشگاه بوعلی سینای همدان جنب مسجد این دانشگاه برگزار می شود و در این سلسله نشست ها ادامه خواهد داشت./302/979/ب1

ارسال نظرات