۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۴۲۹۹۸۱
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:

رسالت انقلاب اسلامی به زبان روز منتشر شود/ هنر باید جهت اسلامی و انقلابی داشته باشد

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با بیان این که امروز هنر در غرب در خدمت استعمار و استکبار است، گفت: هنرمندان باید در مقابل جبهه استکبار و غرب جبهه اسلامی و انقلابی را علم کنند و در برابر آن بایستند.
اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به اهمیت هنر در جامعه اسلامی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی اقشار مختلف مردم با هدف پیشبرد انقلاب اسلامی دور هم جمع شدند.

 

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب درباره انقلابی ماندن حوزه های علمیه و خبرگان تصریح کرد: مساله انقلابی ماندن در همه اقشار وجود دارد و افتخار می کنیم که عده ای از هنرمندان در عرصه انقلاب اسلامی و ترویج آن فعالیت دارند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان با اشاره به این مطلب که گاهی یک فیلم و اثر هنری به مراتب از منبر و کتاب تاثیر بیشتری دارد، گفت: آثار انقلابی و ارزشی مانند آثار مرحوم سلحشور ندای انقلاب را در جهان به پژواک رساند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: نه تنها اسلام با هنر مخالف نیست بلکه موافق است البته با هنری که جهت اسلامی و انقلابی داشته باشد و با جهت گیری در پی انتشار معارف الهی باشد.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان یادآور شد: آنچه از هنرمندان انقلابی توقع و انتظار می رود آن است که همه ابعاد دفاع مقدس و جبهه مقاومت را در حد مقدور خود با هنر به جامعه منعکس کنند.

 

وی با بیان این که امروز هنر در غرب در خدمت استعمار و استکبار است، گفت: هنرمندان باید در مقابل جبهه استکبار و غرب جبهه اسلامی و انقلابی را علم کنند و در برابر آن بایستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی ابراز داشت: همانطور که غرب دائما به صورت هدفمند کار می کند و در زمینه اسلام ستیزی فعالیت دارد یکی از راه های مبارزه با غرب نشان دادن حقایق و چهره واقعی اسلام است.

 

وی افزود: اگر نیاز ما در رسالت انقلاب اسلامی باید به زبان روز عنوان شود می بایست به هنر روز در جامعه متوسل شویم و باید دانست که ارزش هنر در هنر هدف دار است./979/پ202/ج1

ارسال نظرات