۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۴۲۹۹۷۴
امام جمعه آغاجاری خوزستان:

رویارویی با ولایت فقیه تحت لوای امام تقابلی منافقانه است

امام جمعه آغاجاری با بیان این که رویارویی با ولایت فقیه تحت لوای امام تقابلی منافقانه است، گفت: تحریف و استفاده از شخصیت و مقام والای امام از سوی برخی دنیاطلبان، برای رسیدن به مقام و منصب است.
امام جمعه آغاجاری

حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سیره عملی و زندگانی امام خمینی(ره)، ابراز داشت: ایشان اسلام ناب و حقیقی را برای ملت ایران و جهانیان تبیین کردند.

 

امام جمعه آغاجاری با بیان سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را ثابت و اسلام آمریکایی را نفی کردند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) اسلام راهگشا و حقیقی، دنیا و آخرت ساز را به جهانیان معرفی کردند و همین اقدام عاملی در تبدیل ایشان به الگوی تاریخی و نفوذ کننده در قلب ها شد.

 

حجت الاسلام موسوی تبیین اسلام ناب و حقیقی و اثبات کارآیی آن برای دنیای امروزی و صداقت امام خمینی(ره) را عامل نفوذ ایشان در دل های آزادگان جهان برشمرد و اظهار داشت: تحریف و استفاده از شخصیت و مقام والای امام از سوی برخی دنیاطلبان، برای رسیدن به مقام و منصب است.

 

رییس شورای عمومی آغاجاری با اشاره به سخن مشهور امام راحل(ره) مبنی بر این که ملاک حال فعلی افراد است، گفت: امام انتساب یا یار بودن را ملاک حق و حقیقت افراد قرار نمی دهند.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: بنام امام ایستادگی کردن در برابر ولایت فقیه تقابلی منافقانه و در واقع زیرپا گذاشتن سیره امام خمینی(ره) است، در حالی که پیروی عملی از ایشان همان پیروی از ولایت فقیه است که بارها پشتیبانی از ولایت فقیه را خواستار شده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتماد امام خمینی(ره) به صدق وعده های الهی و بی اعتمادی به وعده های مستکبران، تصریح کرد: قرآن کریم، تاریخ و تجربه ثابت کرده که نمی توان در عمل به وعده ها و سخنان حزب طاغوت و استکبار اطمینان پیدا کرد و خلف وعده کمترین اقدام و ریختن خون مظلومان، آواره کردن انسان ها و هتک حیثیت زنان امروزه از جنایت های بزرگ استکبار است.

 

امام جمعه آغاجاری در پایان گفت: داشتن عقل سلیم و تأمل در قرآن کریم ما را به خلف وعده های استکبار رهنمود می کند و رهبر معظم انقلاب ملاک مذاکراه با آمریکا را بدبینی برشمردند و کسانی که خوشبین به استکبار و ایادی آن هستند از تاریخ درس عبرت نگرفته و در مسائل سیاسی و عقلایی وامانده اند./9456/302/ب2

ارسال نظرات