۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۴۲۹۹۵۹
امام جمعه حمیدیه:

تحریف امام فتنه جدید معاندان نظام اسلامی است

امام جمعه حمیدیه با اشاره به خطر تحریف شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره)، چنین اقدامی را فتنه جدید معاندان نظام اسلامی برشمرد.
امام خمینی رحمة الله علیه

حجت الاسلام قاسم هاشمی، امام جمعه حمیدیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) و اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب درباره خطر تحریف امام، گفت، افزود: متأسفانه برخی سخنانی را به بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت می دهند، در حالی که برخلاف مسیر ایشان حرکت می کنند.

 

امام جمعه حمیدیه با اشاره به این که متأسفانه برخی از منسوبان به بیت امام سخنانی را به ایشان نسبت و عکس رهنمودهایشان حرکت می کنند، تصریح کرد: تحریف امام خطری جدی است که عده ای برای به دست آوردن اهداف سیاسی خود از نام ایشان سوء استفاده می کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی حمیدیه استفاده ابزاری از شخصیت امام راحل(ره) را برای پیش بردن مقاصد برشمرد و ابراز داشت : سالیان گذشته ملت ایران با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شخصیت والای ایشان پاسخ چنین افرادی را دادند و می توان گفت که سید حسن نصرالله پیرو راستین مکتب امام راحل(ره) است.

 

حجت الاسلام هاشمی آگاهی همه ملت ایران در برابر خطر تحریف شخصیت امام خمینی(ره) را خواستار شد و اظهار داشت: رهنمودها و بیانات امام را از طریق رسانه ها و نمایندگان منسوب ایشان و رهبر معظم انقلاب فراگیریم و باید نسبت به این فتنه جدید هوشیار بوده و توجه کرد تا مبادا با گذشت زمان شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره) فراموش و تحریف شود.

 

این مقام مسؤول تحریف شخصیت و اندیشه های امام راحل(ره) را هدف دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال استحاله در اندیشه های امام خمینی(ره) و انقلاب هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این باره که امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را اثبات و اسلام آمریکایی را نفی کردند، افزود: بارزترین ویژگی اسلام ناب محمدی مبارزه و رویارویی با استکبار برخواسته از قرآن کریم و اهل بیت(ع) است.

 

حجت الاسلام هاشمی تحقق عدالت، هواخواهی مظلومان جهان و مقابله با استکبار جهانی را از ویژگی های اسلام ناب محمدی برشمرد و گفت: طرفداران اسلام آمریکایی به دنبال حذف مقابله و مبارزه با استکبار و ایجاد سازش مبان استکبار جهانی و اسلامی که با قرآن و عترت سازگاری ندارد، هستند./9456/302/ب2

ارسال نظرات